مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری:

شایعه کمبود سوخت در مازندران صحت ندارد/ بنزین مورد نیاز در استان‌ های شمالی کشور تامین شده است

خلیل پور گفت: مشکلی در تامین سوخت استان مازندران در حال حاضر وجود ندارد و به میزان مورد نیاز ذخیره سازی شده است.

شایعه کمبود سوخت در مازندران صحت ندارد/ مشکلی در تامین سوخت در مازندران نداریمخلیل پور مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: مشکلی در تامین سوخت استان مازندران در حال حاضر وجود ندارد و به میزان مورد نیاز تامین و همچنین ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی به اندازه کافی هست از مردم خواست هجوم نیاورند، چون هجوم به جایگاه های سوخت فقط باعث صرف وقت و کاهش خدمات ارائه شده و ترافیک سوخت گیری بیشتر در داخل شهرها می شود.

شرکت ملی پالایش ‌وپخش فرآورده‌ های نفتی ایران نیز اعلام کرد: بنزین مورد نیاز هموطنان در استان‌ های شمالی کشور تامین شده و هیچ مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد و ضمنا دولت هیچ برنامه ای برای تغییر قیمت ندارد.


بیشتر بخوانید: اعلام آخرین وضعیت بنزین درجایگاه های سوخت مازندران  


حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: ازدحام موجود در برخی جایگاه ها ،مربوط به تعطیلات تابستانی و افزایش سفر های برون شهری است و توزیع بنزین در جایگاه های عرضه سوخت به روال عادی ادامه دارد.

وی افزود: ولت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تغییر قیمت بنزین ندارد و از مردم تقاضا می شود با موج شایعات همراهی نکرده به خصوص آنچه در فضای مجازی مطرح می شود توجه نکنند و با همراهی مناسب در مصرف بهینه سوخت به ویژه بنزین مارا یاری کنند.

طالبی گفت: همان طور که وزیر نفت اعلام کردند ، موضوع تغییر قیمت بنزین به ویژه دو نرخی شدن آن شایعه ای بیش نیست.

وی افزود: بنزین مورد نیاز هموطنان در استان تأمین شده و هیچ مشکلی در عرضه سوخت وجود ندارد و این منطقه تمام تلاش خود را برای رفاه هم استانی های و مسافران به کار گرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: در حال حاضر با پیوستن پالایشگاه اصفهان به تولید بنزین به مقدار قبل با استاندارد یورو۴ ، سهولت تأمین سوخت میسر شده وهیچ گونه مشکلی در عرصه سوخت وجود ندارد. 

وی با اشاره به نبود مشکل در تامین سوخت و افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین در سه ماهه اول سال افزود: در این مدت در جایگاه‌ های سطح منطقه ساری ۲۹۲ میلیون لیتر بنزین مصرف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی مازندران منطقه ساری گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از ۱۴۵ میلیون لیتر نفتگاز و حدود ۱۹ میلیون لیتر نفت سفید درمازندران توزیع شد.

طالبی افزود: واحد‌های بازرسی، نظارتی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ساری ۲۴ ساعته، حتی در ایام تعطیل فعالیت می‌ کنند تا رضایت شهروندان و مسافران را جلب نمایند.

وی گفت: شماره تماس‌های ۰۹۶۲۷ سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی ایران و شماره ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ این شرکت به طور شبانه روزی آماده دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان است.

انتهای پیام/ب

عادی بودن وضعیت توزیع سوخت مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
ظهرتاالان بسته
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۳۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
فکر کنم خود این بنده خدا مشکل بنزین نداره . چون بقیه راننده ها هنوز تو صف هستن !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
من امروز برای بنزین زدن 4 ساعت تو صف بودم و آخرش جایگاه امیری در کوچه طالقانی قائمشهر بسته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
خدا خودش کمک کنه