کسب عناوین برتر در استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک

نمایندگان چهارمحال و بختیاری، عناوین برتر تیمی اولین رویداد استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک کشور را از آن خود کردند.

کسب ۳ رتبه برتر در استارت آپ ویکند سلامت الکترونیکبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ۶ نفر از دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با شرکت در تیم‌های ایده پردازی اولین رویداد استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک کشور، موفق به کسب عناوین برتر تیمی شدند.

در این استارت آپ، سه تیم‌ به عنوان برگزیده معرفی شد که در تیم اول یک نفر، در تیم دوم دو نفر و در تیم سوم نیز یک نفر از نمایندگان چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

داریوش قلی پور کارشناس مرکز مطالعات، علی ریحانیان دانشجوی پزشکی، زینب ندافی دانشجوی پرستاری، بهاره مولوی دانشجوی هوشبری، نگین امینیان پور دانشجوی دندانپزشکی و سلمان شیوندی کارشناس فوریت‌های پزشکی، نمایندگان استان در این رویداد علمی بودند.

گفتنی است: اولین رویداد استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک کشور از ۳ تا ۵ مرداد ۹۷ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

تیم‌های شرکت کننده در این استارت آپ به مدت ۵۴ ساعت از ایده‌های خود دفاع کردند که در نهایت از ۶۰ ایده مطرح شده، ۱۰ ایده به مرحله نهایی راه یافت.

برگزیدگان اولین رویداد استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک ضمن دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی، برای تبدیل ایده به محصول، از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران حمایت می‌شوند.

انتهای پیام/خ

درخشش در اولین رویداد استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار