تصادف زنجیره ای در آزاد راه زنجان - قزوین

جانشین رییس پلیس راه زنجان گفت: تصادفات امروز در زنجان 8 مصدوم بر جا گذاشت .

سرهنگ عظیمی جانشین رییس پلیس راه زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ در مورد جزئیات تصادف زنجیره‌ای در اتوبان  زنجان - قزوین، گفت: این تصادف که در ساعت 6:20  امروز اتفاق افتاد چهار خودرو تریلی ؛کامیونت و دو دستگاه سواری  پراید، به یکدیگر برخورد کردند.
 
وی با اشاره به اینکه این حادثه 3 مصدوم بر جای گذاشت، علت حادثه  را بی توجهی به جلو از جانب راننده سواری پراید اعلام کرد.
 
جانشین رییس پلیس راه زنجان همچنین افزود: واژگونی  یک دستگاه  سواری پراید در ساعت 1:30 بامداد امروز در آزاد راه زنجان قزوین منجر به مصدومیت 5 نفر شد.

وی علت تصادف را ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد ادامه داد: باوجود همه  توصیه ها و  هشدارها  متأسفانه برخی رانندگان توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی نمی‌کنند.

سرهنگ عظیمی با بیان اینکه از آغاز مسافرت های تابستانی سال جاری  تخطی از سرعت مطمئنه و خواب آلودگی راننده بیشترین علل وقوع تصادفات بوده است، تأکید کرد:با توجه به افزایش  سفرهای تابستانی  و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی استان  توصیه ما به شهروندان این است که حتما سعی کنند با استراحت کافی و هوشیاری بالا پشت فرمان بنشینند و با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.
 
انتهای پیام/ن

تصادفات در محورهای استان زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.