اعزام کاروان سلامت استان اردبیل به مناطق روستایی و محروم کشور

سرپرست جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: کاروان سلامت این جمعیت همزمان با ۱۹ استان کشور به مناطق روستایی و محروم کشور اعزام شدند.

رامین معبودی ،سرپرست جمعیت هلال احمر اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: این کاروان با حضور در روستاهای منطقه زابل استان سیستان و بلوچستان ضمن دیدار با خانواده‌­ها، خدماتی چون ویزیت رایگان، ارائه خدمات دارویی رایگان به بیماران، توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی بین آسیب­ دیده ها ارائه خواهند کرد.

وی گفت: ارائه یک هزار و 200 بسته بهداشتی و حمایتی در این طرح به نیازمندان با استفاده از منابع و کمک های خیرین از جمله وظایف این جمعیت است.

معبودی از مشارکت 20 نفر از اعضای داوطلب در این حرکت خداپسندانه خبر داد و افزود: کاروان­های سلامت جمعیت هلال احمر استان اردبیل با سرکشی به مناطق روستایی و محروم سعی در ارائه خدمات متنوع دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است این کاروان سلامت با حضور پزشک متخصص، پزشک عمومی، روان شناس، کارشناس مامایی و تکنسین اورژانس در مدت یک هفته حضور خود در استان سیستان و بلوچستان به مردم محروم و کمتر برخوردار این استان خدمات رایگان درمانی، بهداشتی و آموزشی ارائه کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین با اشاره به راه اندازی کمپین «نذر آب» در مناطق حادثه دیده و متاثر از خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: در قالب این کمپین کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان را جمع آوری کرده و در راه بهبود وضعیت معیشت، آب و زندگی مردم استان محروم برای آن ها ارسال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

حضور کاروان سلامت اردبیل در مناطق محروم کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.