کهتری: بازی‌های جاکارتا حکم پارالمپیک را دارد

رئیس انجمن پاراتیروکمان گفت: بازی‌های پارآسیایی به دلیل حضور تیم‌های قدرتمند حکم پارالمپیک را دارد.

کهتری: بازی‌های جاکارتا حکم پارالمپیک را داردمجید کهتری رئیس انجمن پاراتیروکمان کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: قاره آسیا قطب رشته تیروکمان است و به دلیل حضور تیم‌های قدرتمند در بازی‌های پارآسیایی این رقابت‌ها حکم پارالمپیک را برای تیم‌های مختلف دارد.

او ادامه داد: علاوه بر تیم ملی کشورمان تیم‌های کره جنوبی، ژاپن، هند، تایلند و چین تایپه از تیم‌های مطرح آسیا هستند و در بازی‌های پارآسیایی سطح رقابت‌ها بسیار بالا است.

کهتری افزود: این بازی‌ها ز. نظر سطح فنی و اهمیت با رقابت‌های جهانی و پارالمپیک فرقی ندارد و ملی پوشان ما برای کسب سکو‌های قهرمانی باید بسیار تلاش کنند تا بتوانند بهترین نتیجه را بدست آورند.

رئیس انجمن پاراتیروکمان با بیان اینکه بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نقش ندارد، گفت: رقابت‌های کسب سهمبه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته تیروکمان از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و حدود ۸۰ درصد سهمیه پارالمپیک در مسابقات جهانی هلند توزیع می‌شود که برای این رقابت‌ها برنامه ریزی ویژه‌ای داریم تا بتوانیم بیشترین سهمیه را بدست آوریم.

او تصریح کرد: پس از رقابت‌های جهانی هلند، در ۲ مرحله دیگر سهمیه‌های باقی مانده توزیع می‌شود. ابتدا درمسابقات قاره‌ای و سپس در یک مسابقه جهانی آخرین نفرات مشخص می‌شوند و امیدوارم که بتوانیم تمام سهمیه‌ها را بدست آوریم و مانند ریو با یک تیم کامل راهی توکیو شویم.

کهتری درباره اردو‌های تیم ملی بیان کرد: امروز پنجشنبه ۱۱ مردادماه پنجمین مرحله اردو‌ها به پایان می‌رسد و ملی پوشان چند روزی را استراحت می‌کنند تا مرحله بعدی آغاز شود. تا زمان اعزام به بازی‌ها ۳ مرحله اردوی دیگر پیش بینی کردیم که با توجه به دمای هوا و رطوبت جاکارتا در تلاش هستیم اردو‌های باقی مانده را در شهر‌های شمالی یا جنوبی کشور برگزار کنیم.

رئیس انجمن پاراتیروکمان در ادامه گفت: باتوجه به اینکه رشته تیمی در بازی‌های پارآسیایی برگزار نمی‌شود مجبور شدیم ۴ ملی پوش را از اردوی تیم حذف کنیم و با ۱۰ کماندار به کارمان ادامه دهیم و به همین دلیل ۲ مربی نیز از کادر فنی تیم حذف شدند.

او درباره حضور زهرا نعمتی در بازی‌های آسیایی جاکارتا بیان کرد: از ابتدای هفته آینده با هماهنگی که بین فدراسیون‌های تیروکمان و جانبازان و معلولین صورت گرفت و حمایتی که کمیته ملی المپیک و پارالمپیک از این ورزشکار داشتند نعمتی وارد اردوی تیم ملی تیروکمان می‌شود تا همراه این تیم به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام شود و پس از این بازی‌ها و با کمی استراحت به اردوی تیم ما بر می‌گردد.

رئیس انجمن پاراتیروکمان عنوان کرد: تیم ملی در حال حاضر از ورزشکارانی بهره می‌برد که شانس کسب مدال طلا را دارند و در این بازی‌ها حداقل می‌توانیم ۵ مدال طلا را بدست آوریم و امیدوارم که ملی پوشان با حفظ آمادگی خود بتوانند موفق باشند.


بیشنر بخوانید: کهتری: بهترین تیم تاریخ پاراتیروکمان راهی مسابقات جهانی می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات کهتری درباره تیم ملی پاراتیروکمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار