وزیر کشور در ارومیه:

کارگروه ویژه ۲۴ ساعته اقتصادی با حضور هشت سازمان تشکیل شد

وزیر کشور گفت: کارگروه ویژه ۲۴ ساعته اقتصادی در بخش تولید و اشتغال با حضور هشت سازمان اقتصادی در کشور تشکیل شده است.

آمریکا جرات رویایی نظامی با کشور ایران را نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد گفت:مدیران و مسئول باید با هم تصمیم بگیرند تا شرایط کنونی کشور را حل کنند.

وزیر کشور گفت:به عنوان وزیر کشور از رئیس جمهوری درخواست تشکیل این کارگروه را داده ام که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند و قول می دهم هر کسی به این کارگروه مراجعه کند اگر مشکل قانونی نداشته باشیم در عرض کمتر از ۴۸ ساعت مشکل مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد:کشور ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال است که صورت مستقل عمل کرده و در این مدت در مقابل ابر قدرت های جهان ایستادگی کرده است.

وزیر کشور افزود: ملت ایران با داشتن مشکلات اقتصادی و اجتماعی در این ۴۰ سال راه ۳۰۰ ساله را طی کرده است.

رحمانی فضلی افزود: دشمنان ایران اسلامی جرات رویایی با ملت را ندارد چون می داند اگر آغاز کننده جنگ باشد دیگر نمی تواند به آن خاتمه دهند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه بالاترین عزت این حکومت مردم هستند افزود: باید مسولان در شرایط کنونی جامعه در کنار مردم باشند و برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی ادامه داد : مسئولان باید در جامعه نشاط ، امید و اعتماد را ایجاد کنند تا مردم دارای آرامش درونی داشته باشند.

رحمانی فضلی گفت: استان آذربایجان غربی یکی از استان های خوب برای زندگی و پیشرفت است.

وی افزود: خداروشکر امکانات و ظرفیت زیادی در این استان وجود دارد که باید نهایت استفاده از این ظرفیت ها برای ایجاد شغل و امنیت و پیشرفت شود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال تفکرات توسعه‌ای است گفت:دادستان و رئیس دادگستری باید قدرتمندانه با فساد مقابله کنند.

وی با توجه به اینکه دولت شبانه روز در حال برگزاری جلسات و بررسی نظرات برای حل مشکلات و نوسات ارزی است افزود:به کشورهای غربی به هیچ وجه نباید اعتماد کرد.

 

انتهای پیام/ی

 

وزیر کشور در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.