هفته دوم لیگ برتر فوتبال:

پرسپولیس - فولاد خوزستان، تیم‌های سروش رفیعی در آزادی! / تراکتور - نساجی در غیاب پر شور‌های تبریز

پرونده بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری ۴ دیدار در شهر‌های مختلف بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته دوم لیگ هجدهم فوتبال روز جمعه با انجام 4 بازی به پایان می رسد و سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان هستند.

پرسپولیس - فولاد خوزستان، تیم‌های سروش رفیعی در آزادی! / تراکتور - نساجی در غیاب پر شور‌های تبریز

پرسپولیس- فولاد خوزستان/ ورزشگاه آزادی - ساعت 20:45

قهرمان فصل گذشته با وجود محرومیت نقل و انتقالاتی توانست در خارج از خانه برابر پدیده مشهد به پیروزی دست یابد و گام اول خود را در لیگ هجدهم محکم بردارد.

سرخپوشان پایتخت با پیروزی در هفته اول لیگ برتر روحیه شان افزایش یافته است و با انگیزه دو چندان به مصاف شاگردان پورموسوی می روند.  آنها قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود از سد تیم فولاد خوزستان عبور کنند تا امتیازهای نیم فصل اول را از همان ابتدا جمع آوری کنند تا برای هت تریک قهرمانی در لیگ هجدهم استارت بزنند.

سرخپوشان پایتخت در بازی هفته اول برابر تیم پدیده مشهد 4 کارت زرد دریافت کردند و در این بازی باید مراقب باشند که کمتر خطا کنند تا از همان ابتدای فصل با محرومیت مواجه نشوند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر به علت اینکه آمادگی کاملی نداشت در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفت و رادوشوویچ از دروازه پرسپولیس محافظت کرد. گلر کروات سرخپوشان در اولین بازی عملکرد درخشانی داشت و به احتمال زیاد برانکو باز هم به این دروازه بان اعتماد کرده و او را در ترکیب اصلی تیمش قرار می دهد.  

محسن ربیع خواه هافبک پرسپولیس  بعد از عمل جراحی به صورت اختصاصی تمرین می کند و با اعلام پزشک، این بازیکن اواخر شهریور ماه می تواند برای تیمش به زمین مسابقه برود و با توجه به نیمکت خالی سرخپوشان بازگشت ربیع خواه می تواند خبر خوبی برای این تیم باشد.

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس گرفتگی عضله گردن دارد اما این بازیکن اعلام کرده نیازی به عمل جراحی ندارد و مشکل گردنش به زودی برطرف می شود. با اعلام پزشک پرسپولیس، این بازیکن می تواند پرسپولیس را در بازی روز جمعه همراهی کند. 

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر توانست با نتیجه 2 بر 1 از سد تیم پارس جنوبی عبور کند و دربی جنوبی ها را با پیروزی به پایان برساند.

شاگردان پورموسوی قصد دارند روند رو به رشد خود را برابر پرسپولیس هم ادامه بدهند اما کار سختی برابر قهرمان لیگ برتر در حضور تماشاگرانش پیش رو دارد.

سروش رفیعی چهره ویژه این بازی است و باید دید که پورموسوی او را در ترکیب اصلی تیم فولاد خوزستان قرار می دهد یا نه!

حسین زرگر به همراه کمک هایش محمد رضا ابوالفضلی، حسن یوسفی و کوپال ناظمی قضاوت این بازی را برعهده دارند و ایرج نظری هم ناظر این بازی است.

تراکتورسازی - نساجی مازندران/ ورزشگاه یادگار امام تبریز - ساعت 20:00

تیم فوتبال تراکتورسازی در نخستین بازی خود برابر تیم نفت مسجد سلیمان در خارج از خانه توانست یک امتیاز بگیرد. این تیم تبریزی در هفته دوم از حضور تماشاگرانش در ورزشگاه محروم است و باید در غیاب هوادارانش به مصاف تیم نساجی مازندران برود.

تیم تراکتورسازی با تغییر و تحولات مدیریتی مواجه شده است و صادق درودگر و عباس الیاسی به ترتیب به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این تیم تبریزی انتخاب شدند.

توشاک سرمربی تراکتورسازی در اولین حضورش در لیگ برتر نتوانست توانایی و قابلیت خود را نشان بدهد و همه منتظر هنرنمایی سرمربی سابق رئال مادرید هستند تا این تیم تبریزی را متحول کند.

تیم تراکتورسازی در اولین بازی خود 3 بازیکن ذخیره روی نیمکت خود داشت و مسئولان این تیم تبریزی قصد دارند تا با دریافت کارت بازی خارجی های جدید خود بتوانند با نفرات بیشتری به مصاف حریف مازندرانی خود بروند.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه یک بر صفر برابر تیم ذوب آهن اصفهان شکست خورد. این تیم قصد دارد شکست هفته قبل را جبران کند و در  ورزشگاه بدون تماشاگر یادگار امام تبریز از تیم تراکتورسازی امتیاز بگیرد اما با کار سختی مواجه است.

جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران سابقه حضور در لالیگا را دارد و تقابل او با توشاک سرمربی سابق رئال مادرید جذاب و دیدنی خواهد بود.

رضا کرمانشاهی، علیرضا ایلدروم، جواد مداح و علی صفایی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند و حسین خانبان هم ناظر این بازی است.

سپیدرود رشت - سپاهان/ ورزشگاه سردار جنگل - ساعت 20:45

تیم فوتبال سپیدرود رشت در نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال شکست سنگینی برابر نارنجی پوشان سایپا متحمل شد. این تیم قصد دارد با حضور هواداران پرشور خود شکست هفته قبل را جبران کند اما کار سختی برابر زردپوشان اصفهانی مواجه است.

تیم سپیدرود رشت با مشکلات مالی مواجه است و برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود باید بدهی های خود را تسویه حساب کند تا مشکلی برای استفاده از آنها نداشته باشد.

در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی با هدایت امیر قلعه نویی در نخستین بازی خود بدون هوادارانشان  برابر تیم صنعت نفت آبادان متوقف شدند. آنها قصد دارند در هفته دوم لیگ برتر جبران مافات کنند اما در حضور تماشاگران شمالی کار سختی دارند.

جدال خداداد عزیزی و قلعه نویی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

محمد حسین زاهدی فرد، یعقوب حجتی، علی اکبر عظیم پور و امیر عرب براقی تیم داوری این بازی هستند.

صنعت نفت آبادان-گسترش فولاد/ ورزشگاه تختی آبادان - ساعت 20:45

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی باید به مصاف تیم گسترش فولاد برود که با محرومیت تماشاگران خود مواجه است.

تیم صنعت نفت آبادان در نخستین بازی خود در خارج از خانه توانست یک امتیاز با ارزش برابر زردپوشان اصفهانی بدست آورد.

برزیل ایران قصد دارد از میزبانی خود استفاده کند و با برتری برابر گسترش فولاد برای رقبای خود خط و نشان بکشد.

در آن سوی میدان، تیم فوتبال گسترش فولاد در هفته اول لیگ برتر برابر استقلال خوزستان با نتیجه تساوی  یک بر یک متوقف شد. این تیم قصد دارد در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی آبادان از تیم صنعت نفت آبادان امتیاز بگیرد اما کار سختی برابر برزیل ایران پیش رو دارد.

مهدی مرجان زاده به همراه کمک هایش اسد حاج محمدی، یعقوب سخندان و یاسر همرنگ قضاوت این بازی را برعهده دارد. محمود رفیعی هم ناظر این بازی است.


بیشتر بخوانید: استقلال - ذوب آهن، مقابله بعد از معامله/ پیکان - سایپا، تصادف خودرو سازان در شهر قدس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار