پایان زندگی ۷ گردشگر و مسافر در دریای بابلسر / ادامه جستجو یافتن پیکر جوان سمنانی در دریای طوفانی

۷ نفر از اول خرداد تا کنون در دریای شهرستان بابلسر غرق شدند و جستجو برای یافتن پیکر بی جان جوان سمنانی در دریای طوفانی این شهرستان ادامه دارد.

علی روستایی آهنگر رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد در مازندران آغاز شد، گفت: ۷ نفر در دریای این شهرستان غرق شدند که از این تعداد یک تن مربوط به شهر بهنمیر است.

وی به غرق شدن جوان ۲۰ ساله سمنانی، ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز در ساحل اسکله سنگ چین بابلسر اشاره کرد وافزود: ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد جمعه ۱۲ مرداد، سه جوان هنگام شنا در نقطه غیر قابل پوشش سنگچین در پارکینگ صفر بابلسر، درگیر امواج بالای دو متر شدند.

آهنگری گفت: از این سه جوان دو نفر اهل قائم‌شهر بودند که نجات پیدا کردند، اما یک پسر ۲۰ ساله سمنانی به نام الف. - الف. در خلوت‌ترین نقطه و در تاریکی مطلق شب، هنگامی که دریا بسیار طوفانی بود غرق شد و جان باخت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر افزود: با توجه به طوفانی بودن دریا، شرایط برای جستجو و یافتن پیکر این جوان ۲۰ ساله برای نیرو‌های امدادی نامساعد است.

وی گفت:سه مرد شیروانی نیز روز دوشنبه ۱۱ تیر، همزمان در همین نقطه غرق شده و جان باختند.

آهنگری با بیان اینکه هم اکنون نیرو‌های هلال احمر و منجیان غریق در ساحل پارکینگ صفر حضور دارند، افزود: دریا تا پایان این هفته طوفانی و برای شنا خطرناک است، شناگران به تذکّر و توصیه‌های منجیان غریق و نیرو‌های امدادی مستقر در سواحل توجه کنند.
انتهای پیام/آ


دریای بابلسر جان ۷ نفر را گرفت

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار