برگزاری کارگاه تخصصی انتخاب رشته کنکور ۹۷/ کسب ۹ رتبه برتر از سوی دانش آموزان بافقی در کنکورسراسری

مدیر آموزش و پرورش بافق گفت:کارگاه تخصصی انتخاب رشته کنکور ۹۷ در بافق با حضور ۲۳۰ دانش اموز پیش دانشگاهی بافق در این شهرستان برگزار شد.

محمد رضا قاسم زاده  مدیر آموزش و پرورش بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ کارگاه تخصصی انتخاب رشته کنکور ۹۷ در بافق با هدف آشنایی دانش آموزان با نحوه انتخاب رشته صحیح و کسب اطلاعات جامع برای دانشگاه‌های کشور در بافق برگزار شد.

قاسم زاده  افزود: یکی از مشاوران تحصیلی کشور در این کارگاه به تشریح چگونگی برنامه ریزی درسی وانتخاب رشته کنکورپرداخت و علاقه، توانایی شغلی و موقعیت اجتماعی فارغ التحصیلان را عواملی تاثیر گذار بر انتخاب رشته دانش اموزان عنوان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بافق  از کسب ۹ رتبه برتر دانش آموزان در کنکور سال جاری خبرداد و افزود:از این تعداد ۴ نفر در رشته علوم تجربی، ۴ نفر در رشته ریاضیات و یک نفر در رشته علوم انسانی موفق به کسب رتبه‌های سه رقمی در کنکور سال ۹۷ شده اند.

محمد رضا قاسم زاده هدف از برگزاری این کارگاه را اشنایی دانش اموزان با نحوه انتخاب رشته صحیح عنوان کرد و گفت:یک انتخاب رشته صحیح اینده دانش اموزان را تضمین می‌کند و یک انتخاب غلط می‌تواند سرنوشت داوطلب را دچار بحران سازد.

میثم وطنیه دبیر کانون مردم نهاد نسیم دانش یزد و رئیس مجمع جوانان استان نیز در حاشیه این آیین، کسب اطلاعات جامع دانشگاه‌های سراسر کشور را از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه در بافق عنوان کرد.

وطنیه تصریح کرد:باتوجه به ظرفیت استان دانش آموزان می‌توانند تعامل بیشتری با مرکز داشته باشند و این تعامل باعث افزایش روند علمی دانش اموزان می‌شود.

گفتنی است در سال جاری بیش از ۵۳۰ داوطلب بافقی در رشته‌های ریاضی، علوم تجربی وعلوم انسانی در کنکور سراسری باهم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.