کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان :دوران طلایی ورزش بانوان نتیجه بها دادن به این قشر است

عشقی گفت: به دلیل بها دادن و توجه مسئولان ورزش کشور به بانوان ورزشکار طی سال های اخیر زمینه پیشرفت ورزش بانوان بیش از پیش فراهم شده است و به دوران طلایی ورزش بانوان رسیده ایم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مرضیه عشقی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: بدون شک دوران طلائی ورزش بانوان فرارسیده است و این موفقیت ها در سایه بها دادن مسئولان ورزش کشور به این قشر است بطوریکه دیگر نگاه جنسیتی وجود ندارد و زمینه پیشرفت ورزش بانوان بیش از قبل فراهم شده است .


کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان ادامه داد: در دو دوره قبلی بازی های آسیایی مدال های برنز و نقره بدست آورده ایم و در جاکارتا فقط برای کسب مدال طلا به میدان می رویم چرا که زمان قهرمانی ایران در کبدی آسیا فرا رسیده است .
او افزود: حمایت وزارت ورزش و جوانان در این دوره بسیار خوب و منطقی بوده و در این راستا کمیته ملی المپیک هم حمایت خود را به منصه ظهور رسانده است که امیدوارم در نتایج هم نمود داشته باشد و ورزشکاران هم بتوانند با عناوین خوب پرچم ایران را بارها به اهتزاز درآورند.

عشقی با اشاره به شعار کاروان ورزشی ایران " یک ایران. یک صدا " گفت : شعار پرمحتوایی انتخاب شده است و من هم از جانب کبدی کاران می گویم برای شادی ایران یک صدا هستیم تا قهرمان شویم.


بیشتر بخوانید:لیست نهایی تیم ملی کبدی مردان اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات عشقی درباره کبدی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.