آیت الله موحدی کرمانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام:

قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی برخورد کند

مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز به ریاست آیت الله موحدی کرمانی و با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.

قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی برخورد کندبه گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشکاه خبرنگاران جوان؛ مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز شنبه به ریاست آیت الله موحدی کرمانی و با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به مشکلات اقتصادی و نوسانات اخیر بازار ارز و طلا که موجب افزایش تورم و بروز مشکلات و‌ نگرانی‌هایی برای خانوارها گردیده است, خواستار ورود جدی‌تر دولت و مجلس و مسؤولان امر ، برای ساماندهی اقتصادی کشور شد و گفت: گرانی، تورم و بی‌ثباتی اقتصاد ، باعث بروز مشکلات معیشتی بویژه برای طبقات متوسط و ضعیف جامعه شده و لازم است مسئولان برای رفع این معضلات اقدام عاجل کنند.

وی همچنین بر لزوم مبارزه جدی و قاطع با کسانی که از نوسانات اقتصادی سوء استفاده کرده یا به هر نحو به بیت‌المال دست اندازی می‌کنند تأکید کرد و افزود: امروز همانگونه که از دولت و مجلس انتظار می‌رود مشکلات اقتصادی و وضع موجود را ساماندهی کنند، از قوه قضاییه هم این توقع هست که با جدیت و قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کند .

در ادامه این جلسه درخواست ستاد مبارزه با مواد مخدر برای اعمال اصلاحاتی در قانون مصوب مجمع که از سوی مقام معظم رهبری ارجاع شده بود مورد بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با تصویب اعضای مجمع، فهرست‌های سه‌گانه مواد مخدر و روان‌گردا‌ های تنظیم شده مطابق کنوانسیون‌های بین المللی  پس از تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام به قانون الحاق  و اصلاحیه های مصادیق بعدی آن با پیشنهاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تایید ستاد مبارزه با مواد مخدر و تصویب هیات دولت به این فهرست اضافه خواهد شد.

همچنین مقرر گردید اصلاحات بعدی این قانون با پیشنهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
درود بر قوه قضاییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
چند سال که قوه قضاییه میخواه با مفسدان اقتصادی برخورد کند پس چرا برخورد واقعی نمیکنه؟؟؟ ...
آخرین اخبار