برخورد قانونی با آژانس‌های هواپیمایی متخلف در بوشهر انجام می‌شود

معاون استاندار بوشهر با اشاره به تخلف برخی آژانس‌های هواپیمایی بوشهر گفت: اقدامات لازم در برخورد قانونی با آژانس‌های هواپیمایی متخلف در بوشهر انجام شده است.

برخورد قانونی با آژانس‌های هواپیمایی متخلف در بوشهر انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده ظهر امروز در نشست بررسی قیمت بلیط هواپیما در بوشهر، جلوگیری از افزایش بی‌رویه بهای بلیط هواپیما را از مطالبات مهم مردم استان بوشهر دانست و اظهار داشت: افزایش قیمت بلیط هواپیما مورد اعتراض مردم قرار گرفته و زیبنده استان بوشهر نیست.

وی با اشاره به استقرار نمایندگان ایرلاین‌های هواپیمایی بیان کرد: انتظار می‌رود موضوع افزایش قیمت بلیط هواپیما در استان بوشهر به صورت ویژه دنبال شود چراکه بسیاری از مردم برای حل مشکلات نیاز دارند در هفته چند بار به تهران سفر کنند.

معاون استاندار بوشهر یکی از علل گرانی بلیط هواپیما را لغو و یا تاخیر در پرواز‌ها دانست و افزود:پرواز‌های چارتری، لغو شدن پرواز‌های صبح تهران به بوشهر سبب افزایش قیمت در سایر ایرلاین‌ها شده است.

ستوده با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی باید قدرت رقابت داشته باشند تاکید کرد: این رقابت نباید دلیل بر افزایش قیمت بلیط هواپیما باشد.

وی با تاکید بر نظارت جدی شرکت‌های هواپیمایی بر پرواز‌های چارتری تصریح کرد: کارگروهی با هدف حل مشکلات مردم در زمینه بررسی و جلوگیری از افزایش قیمت بلیط هواپیما تشکیل می‌شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه این کارگروه برای حل مشکل قیمت بالای بلیط هواپیما تشکیل می‌شود گفت: در مدت سه روز آینده تمام ایرلاین‌های فعال در استان مشکلات خود را طی یک نامه به دفتر بازرسی استانداری ارائه کرده تا معاونت عمرانی مشکلات اعلام شده را از طریق مدیران ایرلاین‌ها در کشور دنبال کند.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر برخورد قانونی با آژانس‌های هواپیمایی متخلف در بوشهر بیان کرد: میزان برخورد‌های صورت گرفته با آژانس‌های متخلف در سه ماه آینده از سوی کارگروه یاد شده گزارش شود.

ستوده با بیان اینکه اداره کل فرودگاه‌های استان پیگیری حضور سایر ایرلاین‌ها در بوشهر باشد، اظهار داشت: حذف پرواز‌های چارتری با دلایل توجیهی آن در برنامه کارگروه ویژه بررسی افزایش قیمت بلیط هواپیما قرار داده شود.

انتهای پیام/م

برخورد با آژانس‌های هواپیمایی متخلف در دستور کار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.