وقت اضافه برای ارسال آثار به جشنواره عکس شهروندان برگزیده همدان + فیلم

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکس شهروندان برگزیده همدان رو به پایان است.

وقت اضافه برای ارسال آثار به جشنواره عکس شهروندان برگزیده همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ لیلا یوسفی، دبیر جشنواره عکس شهروندان برگزیده همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این جشنواره با هدف نهادینه کردن فرهنگ های مناسب شهروندی و معرفی این رفتار ها در جامعه در حال برگزاری است و تنها تا 18 مرداد علاقمندان فرصت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال نمایند.

 وی با بیان اینکه در روز 31 مرداد و همزمان با جشنواره معرفی شهروند برگزیده نفرات برتر معرفی می شوند افزود:این جشنواره در دو بخش عکس های حرفه ای و تلفن همراه برگزار می شود و علاقمندان در بخش حرفه ای باید حداکثر 10 فریم عکس با فرمتjpeg و ضلع کوچک عکس 2000 پیکسلی و در بخش تلفن همراه بدون هیچ محدودینتی می توانند اثار خود را به هشتک مربوط به این جشنواره به آدرس #hamedan_topcitizen  ارسال نمایند.

دبیر جشنواره عکس شهروندان برگزیده همدان اظهار داشت: تاکنون هزار نفر در جشنواره شهروند نمونه  خود رامعرفی کرده اند و از این میان 60 نفر نهایی برای تقدیر در جشنوارذه مشخص شده اند و در کنار انها 12 عکاس حرفه ای و تلفن همراه برتر هم تقدیر می شوند.

 یوسفی ادامه داد: آثار این عکاسان برتر در نمایشگاه های گالری نگاه نو ، مجموعه فرهنگی هنری شهرداری عین القضات و پیاده راه خیابان بوعلی همزمان با هفته همدان از یکم تا هفتم شهریور ماه به نمایش گذاشته می شود.

او با اشاره به اهدای جوایز نقدی به نفرات برتر هر بخش عکاسی گفت: در صورت تامین اعتبار آثار عکاسان برگزیده در کتاب منتشر می شود.

وی با تأکید بر اینکه امسال جشنواره شهروندان برگزیده همدان مردمی‌تر است عنوان کرد: اطلاعات افراد برگزیده پس از پایان جشنواره در یک بانک اطلاعاتی ثبت می‌شود و نام آن‌ها در زمره مشاهیر همدانی به یادگار می‌ماند.

لیلا یوسفی افزود: جشنواره شهروندان برگزیده به دنبال پیشرفت جامعه است و اگر از همه اقشار جامعه در آن شرکت کنند می‌تواند ظرفیت مناسبی برای ترویج و آموزش مسائل شهروندی باشد.

 

 جشنواره عکس شهروندان برگزیده در همدان 31 مرداد برگزار می شود

 

انتهای پیام/ا

برچسب ها: شهروند ، عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.