فرمانده نیروی انتظامی استان قم عنوان کرد؛

تلاش برای آشنایی مردم باحقوق شهروندی و مقابله با اخلالگران نظم

سردار آقاخانی گفت:تلاش می‌کنم تا فضای امنی این شهرقم ایجاد شود،همچنین برای آشنایی مردم با حقوق شهروندی تلاش خواهم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار علیرضا آقاخانی ،فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم ،ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان قم در تالار مرکزی شهر قم با اشاره به جایگاه این شهر گفت: جایگاه قم بر هیچ کسی پوشیده نیست و برای دانستن تاریخ قم باید به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این شهر و مردم آن مراجعه کنیم.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم اضافه کرد: از جمله اولویت‌های این نیرو مبارزه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی است، در استان قم موضوعات پیشگیری از جرم، امر به معروف و نهی از منکر و حل مشکلات ترافیکی را دنبال می‌کنم.

آقاخانی در پایان اجرای قانون را وظیفه نیروی انتظامی دانست ویادآورشد: شهر قم پایگاه تبلیغی ائمه اطهار(ع) است و تمام تلاش خودم را می‌کنم تا فضای امنی در این شهر ایجاد شود، همچنین برای آشنایی مردم این شهر با حقوق شهروندی تلاش خواهم کرد.

وی ادامه داد: مهم ترین رکن برای ایجاد امنیت، نظم است و برای پیشرفت کشور به امنیت نیاز داریم، اگر امنیت وجود داشته باشد، دستگاه‌ها می‌توانند به وظایف خودشان عمل کنند؛مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری هم ایجاد امنیت است و اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است.

تلاش برای آشنایی مردم باحقوق شهروندی و مبارزه با هنجارشکنان

در پایان این مراسم از زحمات سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی سابق قم تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

مقابله با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار