در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پروازی در دل آتش و خون/ جانبازان و بازماندگان جنگ تحمیلی را فراموش نکنیم

کارگردان مستند «پرواز با آتش» گفت: وظیفه فیلمسازان است که مجاهدت‌ رزمندگان جنگ تحمیلی را به تصویر بکشند.

پروازی در دل آتش و خون/ جانبازان و بازماندگان جنگ تحمیلی را فراموش نکنیمسالار بی‌باک کارگردان مستند تلویزیونی «پرواز با آتش» درباره موضوع محوری این اثر، به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این مستند به موضوع اجکت خلبانان هواپیما‌های جنگی کشورمان می‌پردازد. این مستند زندگی امیر سرتیپ خلبان جانباز محمد عتیقه‌چی را روایت می‌کند که بار‌ها در صحنه‌های جنگی مقاومت کرده و علاوه بر مجروحیت‌های فروان باز هم از کشورمان دفاع کرده و با دشمن جنگیده است. در این مستند روایت‌هایی را از زمان جنگ تحمیلی و زندگی این خلبان می بینیم.

این کارگردان درباره ادای دین خود به خانواده‌های شهدا و جانبازان اظهار کرد: ایثار و گذشت این خلبان آنقدر ارزشمند است که وظیفه خودم می‌دانستم درباره او فیلمی بسازم. نسل جدید باید با داستان های این قهرمانان آشنا شوند و وظیفه ما فیلمسازان است که گوشه ای از مجاهدت‌های آنها را به زبان هنر به تصویر بکشیم.

وی در پایان گفت: جوان پسند بودن این مستند‌ها می‌تواند جوان‌ها را با مفهوم ایثار آشنا کند. به خصوص پرداخت به زندگی جانبازان و بازماندگان جنگ تحمیلی بسیار مهم است. نباید بگذاریم که فراموش شوند.

انتهای پیام/

مستندی درباره سلحشوری خلبانان جنگی

 

 

برچسب ها: مستند ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار