نیویورک مگزین: ترامپ خودشیفته عاشق تماشای سخنرانی‌‎های ضبط شده خودش است

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به شدت از تماشای سخنرانی‌ها و مناظرات ضبط شده خود لذت می‌برد.

ترامپ خودشیفته عاشق تماشای سخنرانی‌‎های ضبط شده خود استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه نیویورک مگزین، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به شدت از تماشای سخنرانی‌ها و مناظرات ضبط شده خود لذت می‌برد.

 در دسامبر سال 2015 هفته‌نامه آمریکایی پیپل در تلاش برای کمک به مردم آمریکا به منظور شناخت بهتر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 از نامزدهای انتخابات نظرسنجی و از آنها درباره کارهای که در اوقات فراغت خود انجام می‌دهند، سوال کرد. نکته اصلی این نظرسنجی این بود که رئیس جمهور هم مانند بقیه مردم اوقات فراغتش را با خانواده و یا تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌اش می‌گذراند.

در این میان، یکی از نامزدها نتوانست وانمود کند که اشتراکات زیادی با مردم عادی دارد. درحالی که بسیاری از افزایش وزن خود در طول تبلیغات انتخاباتی شاکی بودند ترامپ گفت در طول تبلیغات انتخاباتی 15 پوند کاهش وزن داشته زیرا سخنرانی‌های او بسیار هیجان‌انگیز است. ترامپ در آن زمان در پاسخ این سوال که برنامه تلویزیونی مورد علاقه‌اش چیست، گفته بود عاشق برنامه «ساتردی نایت لایو» است که با حضور او برگزار می‌شد.  

شاید در آن روزها مردم تصور می‌کردند ترامپ شوخی کرده یا این سوال را اشتباه متوجه شده است اما گزارش جدید آکسیوس نشان می‌دهد او صادقانه درباره تماشای برنامه‌های خودش سخن گفته بود و احساس بدی نسبت به این عادت خود ندارد. گفته می‎‌شود رئیس جمهور آمریکا عاشق تماشای برنامه‌های ضبط شده مناظرات و سخنرانی‌های خود است اما به جای ارزیابی عملکرد خود در این سخنرانی‌ها، او با آب و تاب زیادی درباره آن لحظات که آن را نشانه نبوغ و استعداد خود می‌داند، سخن می‌گوید. سخنرانی‌هایی که گاهی تنها در مقابل چند نفر صورت می‌گیرد.

به گفته یک منبع آگاه که در کنار ترامپ برنامه ضبط شده سخنرانی‌های او را تماشا کرده، رئیس جمهور آمریکا در زمان تماشای این برنامه‌ها آن را متوقف می‌کند و عاشق بخش‌های جنجالی سخنرانی خود است و منتظر است تا این بخش‌ها را به آنها نشان دهد.

ترامپ در آغاز ریاست جمهوری خود عاشق تماشای مناظراتش در برابر هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات بود و آن لحظات، لحظات محبوب او بودند. کلینتون زمانی درباره ترامپ گفته بود: جای خوشبختی بسیار دارد که شخصی با خلق و خوی دونالد ترامپ مسئولیت اجرای قانون در کشور ما را ندارد. ترامپ نیز پاسخ او را اینگونه داده بوده: زیرا در آن صورت تو در زندان بودی. این منبع آگاه اعلام کرد ترامپ فکر می‌کند چنین لحظاتی مهمترین چیزی است که تاکنون در تاریخ مناظرات ریاست جمهوری این کشور رخ داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار