فرهادی زاد: مسئولان در حال بررسی بحث پرچمدار کاروان ایران هستند

نماینده سرپرست کاروان ورزشی ایران گفت: مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حال بررسی بحث پرچمدار کاروان ایران هستند.


فرهادی زاد: مسئولان در حال بررسی بحث پرچمدار کاروان ایران هستندمهین فرهادی زاد نماینده سرپرست کاروان ورزشی ایران
در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه آیا کیمیا علیزاده به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی حضور دارد یا خیر،بیان کرد: مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در حال بررسی بحث پرچمداری کاروان ایران در این دوره از بازی‌ها هستند تا در این زمینه تصمیم لازم را اتخاذ کنند.

او ادامه داد: باتوجه به آسیب دیدگی که برای کیمیا علیزاده اتفاق افتاده است مسئولان ورزشی کشور باید درباره وضعیت پرچمداری او در بازی‌های آسیایی جاکارتا تصمیم گیری کنند.

فرهادی زاد درباره میزان آمادگی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی گفت: با برنامه ریز خوبی که توسط فدراسیون‌های ورزشی صورت گرفته تمام ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و حضور در اردو‌های داخلی و خارجی باعث شد تا ورزشکاران ما از آمادگی خوبی برخوردار شوند.

او در مورد اینکه آیا ملی پوشان ما می‌توانند قبل از آغاز مسابقات تمرین داشته باشند عنوان کرد: بخش سرپرستی این هماهنگی را در جاکارتا ایجاد می‌کند تا ملی پوشان ما قبل از حضور در مسابقات و در زمان مناسب تمرینات خود را ادامه دهند.

فرهادی زاد ادامه داد: تمام ورزشکاران ما با هدف کسب مدال و ایستادن روی سکو‌های قهرمانی راهی بازی‌های آسیایی می‌شوند، اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که قاره آسیا مهد رشته‌های رزمی، تیراندازی و... است و تیم‌های قدرتمند و صاحب نامی در این قاره حضور دارند که کار را برای تمام ورزشکاران سخت می‌کنند، اما با این وجود امیدواریم که بیشترن مدال‌ها برای کاروان کشورمان باشد.

نماینده سرپرست کاروان ورزشی ایران گفت: بانوان ما در رشته‌های مختلف حضور خوبی داشتند و امیدوارم که بانوان ما بتوانند بهترین عملکرد را در این دوره از بازی‌ها داشته باشند.


بیشتر بخوانید: پرچمدار ایران، بازی‌های آسیایی جاکارتا را از دست داد


انتهای پیام/

اظهارات فرهادی زاد درباره کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.