حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

بر روی تقوای عمومی دانش آموزان در مدارس سرمایه گذاری کنید

حجت‌الاسلام پناهیان با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود در رابطه با فسادخیز ترین مدارس توضیح داده و اهمیت آموزش تقوای عمومی را بیان کرده است.

بر روی تقوای عمومی دانش آموزان در مدارس سرمایه گذاری کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه  امروز با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود در رابطه با مضرات عدم آموزش تقوا به دانش آموزان پیش از آموزش دین و ایمان در مدارس توضیح داد. پناهیان در رابطه با این موضوع در حساب کاربری خود نوشته است:

"فساد خیز ترین مدارس، مدارسی هستند که دین و ایمان به بچه‌ها آموزش می‌دهند، اما تقوای قبل از ایمان( عمومی) را آموزش نمی‌دهند! آدم‌هایی بارمی‌آورند که بعداً یا دین را تحریف می‌کنند یا علیه دین قیام می‌کنند!وقتی دین را تحریف کنند، مردم راحت‌تر می‌پذیرند؛ چون اطلاعات دینی‌شان عالی است!

بسیاری از مدرسه‌ها، بچه را باتقوا بار نمی‌آورند، بلکه می‌‌خواهند بچه را قانون‌مدار یا اخلاقی بار بیاورند! آنگاه می‌بینید که این قانون‌مداری و اخلاقِ بچه‌ها، به‌راحتی و با کمترین بهانه‌ای از دست می‌رود؛ چون ضامنِ اینها، تقواست که بر آن تأکید نکرده‌ایم.

ما در مدارسمان بیش از اینکه بر ایمان و عقاید فرزندانمان تأکید بورزیم لازم است روی «تقوای عمومی» آنها سرمایه‌گذاری کنیم. تقوای عمومی، یعنی تقوای قبل از ایمان؛ یعنی «اهلِ مراقبت، دقت، نظم و سخت‌کوشی بودن»".

بر روی تقوای عمومی دانش آموزان در مدارس سرمایه گذاری کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مملی
۱۸:۵۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
بهتر تیست جای مدرسه و دانشگاه از همون مکتب خونه های قدیمی خودمون استفاده بکنم ؟؟
آخرین اخبار