نوجوانان تکواندو کار کرمانشاهی با دو برد از سد حریفان خود گذشتنند.

همتی رئیس هیئت تکواندو استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : مسابقات لیگ نوجوانان تکواندو جام آینده سازان المپیک با حضور 19 تیم در سالن فدراسیون تکواندو تهران در حال برگزاری است.

وی گفت : این مسابقات در دو گروه برگزار می شود که تیم کرمانشاه در گروه دو با تیم های آینده سازان کن و چالاچولان لرستان، تعاونی انقلاب شهریار ، فردیس شهرداری تبریز پاس قوامین قفل پارس و هیئت تکواندو جنوب غرب تهران هم گروه است.

همتی افزود : تیم کرمانشاه در بازی اول تیم تعاونی انقلاب شهریار را با نتیجه7 بر3 شکست داد و  مقابل تیم فردیس البرز 6 بر 4 پیروز شد.

وی افزود : مرحله گروهی مسابقات از مرداد ماه آغاز شده و تا اواخر ششهریور ادامه دارد و از هر گروه 4 تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.

همتی گفت : هدایت این تیم برعهده  وحید ناصری و  جواد خاوری میباشدکیومرث یزدانی نیز سرپرست تیم تکواندو کرمانشاه را عهد دار است.

همچنین به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تیم‌های ملی تکواندو جوانان دختر و پسر کشورمان که به منظور برپایی اردوی تمرینی راهی روسیه شده بودند پس از پشت سر گذاشتن اردویی 11 روزه به ایران بازمی‌گردند.


این اردوی تمرینی از 3 تا 14 مردادماه برگزار شده بود .

کوثر اساسه تکواندو کار کرمانشاهی در این اردو حضور داشته است .

اردونشینان تیم‌ملی پس از استراحتی کوتاه مدت از روز شنبه – 20 مردادماه تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

بازگشت کوثر اساسه از اردوی تیم ملی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.