تایج یک بررسی نشان می‌دهد به طور متوسط روزانه سه مرد و هر ساله بیش از یک هزار مرد به دست پلیس آمریکا کشته می‌شوند.

روزانه سه نفر به دست پلیس آمریکا کشته می‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج یک بررسی نشان می‌دهد به طور متوسط روزانه سه مرد و هر ساله بیش از یک هزار مرد به دست پلیس آمریکا کشته می‌شوند و این رقم بسیار بیشتر از آمار و ارقامی است که به طور رسمی منتشر می‌شود.

به موجب این بررسی، پلیس آمریکا همچنین مسبب کشته شدن حدود هشت درصد مردان جوان در حدفاصل سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ بوده است.

در این بررسی که توسط گروهی از روانشناسان دانشگاه واشنگتن و کرنل انجام شده آمده است آمار و ارقام مربوط به قتل‌هایی که پلیس آمریکا مرتکب می‌شود دو برابر بیشتر از آن چیزی است که در پایگاه‌های اطلاعات رسمی منتشر می‌شود و این بدان علت است که ادارات پلیس ملزم نیستند اطلاعات مربوط به قتل‌هایی را که پلیس در آن‌ها دست داشته است به دولت فدرال ارائه دهند.

این بررسی نشان می‌دهد مردان سیاه پوست سه برابر بیشتر از سفیدپوستان و لاتین تبار‌ها در معرض خطر کشته شدن توسط نیرو‌های پلیس قرار دارند و این آمار و ارقام در ایالت‌های مختلف آمریکا متفاوت است. به طور نمونه در ایالت اکلاهما مردان سیاه پوست با بیشترین خطر کشته شدن توسط نیرو‌های پلیس مواجه هستند؛ حال آنکه در مکزیکو سیتی این خطر بیشتر جان لاتین تبار‌ها را تهدید می‌کند و خطر کشته شدن مردان سفید پوست نیز در ایالت اوکلاهما بسیار بالاست.

به موجب این بررسی احتمال کشته شدن مردان توسط پلیس ۱۰ برابر بیشتر از زنان است و زنان سیاه پوست نسبت به زنان سفید پوست بیشتر در معرض خطر کشته شدن توسط نیرو‌های پلیس قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار