نماینده کنگاور گفت: اوضاع معیشتی بازنشستگان و بیمار هر روز بدتر می شود.

سلیمانی در موافقت با استیضاح ربیعی:به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن سلیمانی نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در موافقت با استیضاح ربیعی اظهار کرد: باید گفته شود به چه دلیل نمایندگان برای استیضاح ثبت نام می‌کنند و صحبت نمی کنند!

نماینده کنگاور با بیان اینکه چه عاملی سبب افتیضاح مجلس است, گفت: باید معلوم شود چرا آنها وقت گرفتند و صحبت نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دلیل آقا صحبت نکن و آقا حرف نزن باید مشخص شود, افزود: چرا برخی مانع اجرای قانون هستند.اگر من صحبت می‌کنم از باب حفظ حیثیت مجلس و نظام است.

سلیمانی اظهار کرد: براساس یک حق و تشخیص این استیضاح رخ داده و همه حواشی از سوی من کذب است. استیضاح باید به معنای روشنگری باشد.

وی ادامه داد: آقای ربیعی گفته شده از وقتی آمدی مدیریت وزارتخانه کار ناتوان شده است و در ادارات کل شما قابلبیت رضایتمندی ارباب رجوع دیده نمی شود.

سلیمانی اضافه کرد: شاخصی به ما بدهید و بگویید وقتی آمدید رضایتندی مردم چقدر بوده و الان چقدر است؟

وی با بیان اینکه درباره عدم توجه عملی در به کارگیری جوانان را توضیح دهید, افزود: از وقتی که وزیر شدی سهم تعاون از سهم 25 درصد چقدر شد؟

سلیمانی اظهار کرد: اوضاع معیشتی بازنشستگان و بیمار هر روز بدتر می شود. بازنشستگان در شرایط بیماری و ناتوانی از چه حمایتهایی برخورداند!/

وی با بیان اینکه  درباره تعداد شرکتهای شستا توضیح دهید و اینکه شرایط مدیریتی شستا شاغل هستند یا بازنشسته؟ گفت: نسبت سود نسبت به دارایی در شستا چقدر است؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
ای داد وبیداد
آخرین اخبار