رئوفیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح طلبانی که وزرا را به روحانی تحمیل کردند اکنون دولت را مقصر نشان می‌دهند/ کسانی که سنگ روحانی را به سینه زدند، امروز باید پاسخگوی مردم باشند

اصلاح طلبانی که وزرا را به روحانی تحمیل می کردند اکنون در صدد مقصر نشان دادن دولت هستند/ اصلاح طلبانی که سنگ روحانی را به سینه زدند اکنون باید پاسخگوی مردم باشند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح طلبان وزرا را به روحانی تحمیل کرده اند، اما اکنون در صدد مقصر نشان دادن رئیس جمهور هستند، از رفتار های رئیس جمهور حمایت نمی کنم و معتقدم مردم اظهارت اخیر اصلاح طلبان را باور ندارند.

ابوالقاسم رئوفیان دبیر کل حزب ایران زمین خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اظهارات و موضع گیری های متناقض خاتمی درباره حمات اصلاح طلبان از روحانی گفت: معتقدم با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصلاح طلبان در مواضع اخیرشان مبنی بر عبور از روحانی به دنبال اخذ رای مردم در این انتخابات هستند.

دبیر کل حزب ایران زمین ادامه داد: سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور جنبه استفهامی ندارد، لذا اصلاح طلبان در صدد القای این نکته به مردم هستند که آنها در مجلس برای حقوق مردم از رئیس جمهور سوال می کنند که معتقدم این نمایندگان از پاسخ روحانی قانع نمی شوند، زیرا به دنبال منافع جناحی خود هستند.

رئوفیان با بیان اینکه هدف اصلاح طلبان از موضع گیری اخیرشان مبنی بر جدایی از روحانی عوام فریبی است، اظهار کرد: اصلاح طلبان در صدد فریب جامعه به وسیله عدم حمایتشان  از روحانی هستند تا رای مردم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی به سبد خود بیاندازند.

وی تصریح کرد: عذر خواهی خاتمی و سوال از رئیس جمهور توسط روحانی به دلیل دلسوزی برای مردم و تامین منافع ملی نیست.

دبیر کل جزب ایران زمین خطاب به اصلاح طلبان گفت: در این موقعیت حساس که منافقین و دشمنان به طور مدام علیه کشور توطعه می کنند و به نا آرامی های داخل کشور دامن می زنند، شما حامیان انتخاباتی روحانی باید اکنون وی را حمایت کنید تا دولت مشکلات معیشتی را به وسیله یک تیم اقتصادی قوی رفغ کرده و به خواسته های به حق مرد پاسخ دهد.

رئوفیان تصریح کرد: اکنون که مردم ،گروه ها و جناح های سیاسی مطالبات به حقی دارند، نمی توان روحانی را برای حل مشکلات و پاسخ به مطالبات مردم تنها گذاشت.

وی با بیان اینکه دولت اشتباهات استراتژیک داشته است، گفت: اصلاح طلبان وزرا را به روحانی تحمیل کرده اند، اما اکنون در صدد مقصر نشان دادن رئیس جمهور هستند، از رفتار های رئیس جمهور حمایت نمی کنم و معتقدم مردم اظهارت اخیر اصلاح طلبان را باور ندارند.

دبیر کل حزب ایران زمین با بیان اینکه هدف اصلاح طلبان از انتقاد یه روحانی جذب رای در انتخابات آینده مجلس است، اظهار کرد: اصلاح طلبانی که سنگ روحانی را به سینه زدند اکنون باید پاسخگوی مردم باشند و نباید از این پاسخگویی فرار کنند، در این موقعیت رفتار و موضع گیری های اصلاح طلبان به نفع مصالح کشور نیست.

رئوفیان گفت: روحانی و خاتمی هرکدام مجموعه هایی تحت اختیار خود دارند که در صورت موضع گیری علیه یک دیگر و رفتار هایی مانند سوال از رئیس جمهور اختلافات را در جامعه تسریع می دهند، در شرایط کنونی کشور نیاز به اتحاد و انسجام ملی داریم.

وی درباره آمادگی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس کنونی را شایسته ملت ایران نمی دانیم، البته نه به این معنا که هیچ کدام از نمایندگان صلاحیت ندارند، بعضی از نمایندگان به درستی به عنوان وکیل مردم از حقوقشان در وضع و نظارت بر قوانین دفاع می کنند، اما برخی دیگر فقط با شعار سر کار آمده و اکنون وهن مجلس محسوب می شوند، مجلسی که امام فرمود باید عصاره فضیلت ملت باشد.

 فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: حزب ایران زمین در صدد ارزیابی عملکرد تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی است تا نمایندگانی که از انجام وظیفه عدول کرده و به دنبال منافع جناحی و شخصی، سهم خواهی از سفره انقلاب،ایجاد زمینه فساد و زیر پا گذاشتن منافع ملت هستند، را به مردم معرفی کنیم، لذا این خدمت کم تر از معرفی افراد خوب برای انتخابات نیست.

دبیر کل حزب ایران زمین افزود: با ورود افراد سالم به مجلس در صورت آلوده بودن فضای پارلمان این اشخاص نیز دچار فساد خواهند شد،که این موضوع حق ملت نیست، تشکیل یک مجلس دلسوز ملت و منافع ملی حق مردم است.

رئوفیان با اشاره به گمانه زنی ها مبنی بر تشکیل حزب از سوی رئیسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم رئیسی با توجه به جایگاه ویژه ای در آستان قدس دارد نباید برای انتخابات مجلس وارد جناح شود،بهتر است رئیسی به وظیفه مهمی که رهبر انقلاب بر عهده وی گذاشته بپردازد.

انتهی پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار