جاسمی در موافقت با استیضاح وزیر کار:

آمار دروغ پدر مملکت را درآورده است/ هشت میلیون جوان بیکار داریم

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: پدر این مملکت آمار دروغ درآورده است، همین آمار دروغی که ما از پشت تریبون‌ها اعلام می‌کنیم.

آمارها و ارقام‌ها دروغ از پشت بلند گوی‌ها پدر مملکت را درآورده است/ هشت میلیون جوان بیکار داریمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید قاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز چهارشنبه 17 مرداد در موافقت با استیضاح وزیر کار اظهار کرد: ما نمایندگان، وکیل‌الدوله نیستیم ، بلکه نمایندگان ملت هستیم من نمی‌خواستم صحبت کنم اما جو حاکم بر مجلس، استیضاح وزیر کار را نشان نمی‌داد.

وی افزود: جو حاکم بر مجلس جوی نبود که ما یک وزیر را استیضاح کنیم، حتی با این روش و منش که برخی از نمایندگان دنبال می‌کنند نه تنها نمی‌توانند یک وزیر را استیضاح کنند بلکه نمی‌توانند یک کارمند را در یک بخش جا به جا کنند.

جاسمی بیان کرد:‌ آقای وزیر در مورد تعاون و این عنوان عریض و طویلی شما به یدک می‌کشید و با توجه به اهمیت بخش تعاون و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند من به تعاون اعتقاد دارم و این چشمه جوشان اشتغال است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: با توجه به شرایط جاری در کشور و آسیب‌پذیری اقشار ضعیف جامعه یکی از بخش‌های اقتصادی که امکان حضور در آن به عنوان یک بخش مردمی امری مهم و لازم است بخش تعاون می‌باشد ، چرا شما در طی این مدت هیچ توجهی به بخش تعاون نداشته‌اید.

وی بیان کرد:‌ آقای ربیعی شما وزیر بیکارها هستید، در مورد هشت میلیون جوان بیکار سخن بگویید؛ پدر این مملکت را همین آمار و ارقام دروغ درآورده است، همین آمارهای دروغی که ما پشت تریبون‌ها اعلام می‌کنیم، اعم از دختر و پسر جوان بیکار در کشور داریم و این‌هایی که در کف خیابان می‌آیند همه از خوشبختی‌شان است.

نماینده مردم  کرمانشاه گفت: اوضاع رفاه اجتماعی کشور با تلاش شما وزیر کار دولت آنقدر وضعیت ما خوب است! آنقدر وضعیت این مردم خوب است که اصلا مشکلی نداریم! رفاه اجتماعی تا زیر گلوی مردم آمده و آنهایی که اعتراض دارند همه آنها به خاطر این موضوعات است. من اعتقاد دارم که این مشکلاتی که در کشور داریم به صورت وارونه جلوه داده می‌شود این مشکلات، مشکلات کشوری مثل آمریکا و اروپا است و کشور ما مدینه فاضله است و هیچ گونه مشکلی در آن وجود ندارد.

جاسمی بیان کرد:‌ من از عزیزان نمایندگان مجلس خواهش می‌کنم بعضی از نماینده‌ها جلوی ما را گرفته بودند و اجازه نمی‌دادند که ما صحبت کنیم و تعدادی از اینها در این مکان داشتند معامله می‌کردند و صحبت می‌کردند که مشکلات آینده ما را برطرف کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: این شام و ناهار و رفت و آمدهای دیپلماتیکی که آنها در چند روز گذشته داشتند باعث خنثی شدن این استیضاح شد و خواهش می‌کنم که شان و جایگاه نمایندگان مجلس را حفظ کنید و مردم بدانند که نمایندگان شجاع و پاکدستی دارند و به هیچ کسی اعتنا نمی‌کنند جز مسائلی و مشکلاتی که مردم در پیش رویشان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار