استقلال-تراکتور،قرمز های موتور تقویت و آبی های با کیفیت/سپاهان- پیکان،شاگرد زرنگ فوتبال مقابل آقا معلم

روز دوم هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا با برگزاری ۴ دیدار در شهر های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین روز هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال  روز جمعه با برگزاری 4 بازی پیگیری می شود که در مهم ترین این دیدار ها تیم فوتبال استقلال تهران به مصاف  تراکتورسازی تبریز می رود .

//تاپ 7 صبح /// مصاف حساس شاگردان شفر و توشاک در تهران / دوئل سپاهانی ها پیکانی ها به میزبانی نقش جهان

پدیده مشهد - صنعت نفت آبادان / جمعه ساعت 20:00 

تيم فوتبال پديده با سرمربيگرى يحيى گل محمدى توانسته تا به اينجاى رقابت هاى ليگ با كسب ٣ امتياز رده هفتم را از آن خود كند.بازيكنان تيم فوتبال پديده همچنين يك برد ،يك باخت ،٢ گل زده و ٢ گل خورده را در كارنامه خود به ثبت رسانده اند.

شاگردان گل محمدى در ديدار هفته دوم ليگ برتر موفق شدند با نتيجه ٢ بر يك تيم استقلال خوزستان را شكست دهند و در حال حاضر پديده اى ها در نظر دارند با كسب ٣ امتياز مقابل صنعت نفت آبادان جايگاه خود را در جدول رقابت ها ارتقا دهند.

بازيكنان تيم فوتبال پديده با كسب برد و باخت تغيير اساسى در جدول رقابت ها از لحاظ جايگاه خواهند داشت.

در طرف مقابل تيم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اكنون بدون برد و باخت ،٢ مساوى ، ١ گل زده و ١ گل خورده در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

شاگردان سرجيو تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر تنها 2 امتیاز  كسب  کرده اند و  وضعيت خوبى در جدول ندارند .با اين وجود اين تيم با سرمربيگرى سرجيو پرتغالى به دنبال اين است تا در بازى مقابل پديده بتواند ٣ امتياز لازم را بدست آورد.

 تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت ها مقابل گسترش فولاد  تبريز با نتيجه يك -يك بازى را به اتمام رساند.

نماینده آبادان در ديدار مقابل پديده در نظر دارد بازى را با نتيجه برد تمام كند تا در جدول رقابت ها چند پله صعود داشته باشد.

نفت مسجد سليمان -فولاد خوزستان/ جمعه ساعت 20:30

تيم فوتبال نفت مسجد سليمان با سرمربيگرى عبدالله ويسى تا به اينجاى رقابت ها موفق شده بدون برد و گل زده  یک تساوی و یک باخت را در كارنامه اش ثبت کند. نماینده مسجد سلیمان هم اکنون با کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد. 

شاگردان ويسى در هفته دوم رقابت هاى ليگ برتر بازى را با نتيجه ٢ بر صفر به پارس جنوبى جم واگذار كردند و  به همین دلیل بازيكنان اين تيم در هفته سوم مقابل فولاد خوزستان به دنبال آن هستند تا با كسب ٣ امتياز جايگاه خود را در جدول رقابت ها ارتقا دهند. مسجد سليمانی ها  با كسب حداقل امتياز از حريفشان مى توانند تا چند پله جايگاه خود را در جدول تغيير دهند.

در آن سوی میدان اما شاگردان پورموسوی  می خواهند با کسب 3 امتیاز این بازی شکست 3 - 0 هفته گذشته خود مقابل پرسپولیس  را فرموش کنند  تيم فوتبال فولاد خوزستان   تا به اينجاى کار  به یک برد و یک باخت دست یافته است. فولادی ها هم اکنون با 3 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی حضور دارند. 

استقلال تهران -تراكتورسازى تبريز/جمعه ساعت 20:30 

تيم فوتبال استقلال با هدايت وينفرد شفر در حالی لیگ هجدهم را آغاز کرد که تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده است شاگردان شفر با كسب ٢ امتياز رده نهم جدول قرار دارند و  در آخرین بازی خود  برابر ذوب آهن به نتيجه ٢ -٢ رضايت دادند.آبی پوشان پایتخت در حالى در هفته سوم رقابت ها برابر تراكتورسازى بازى مى كند كه خريد هاى جديدى همچون نيوماير و تبريزى مى توانند براى آبى پوشان به ميدان بروند.

بازيكنان تيم فوتبال استقلال با برد مقابل تراكتورسازى می توانند تا چند پله  جايگاه خود را  ارتقا دهند.در طرف مقابل تيم فوتبال تراكتورسازى با هدايت توشاك وضعیتی مشابه استقلالی ها دارد آن ها تا به اینجای کار تنها موفق به کسب دو تساوی شده اند .شاگردان توشاك همچنين با كسب ٢ امتياز در رده يازدهم جدول رقابت ها قرار دارند

بازيكنان تيم فوتبال تراكتورسازى در ديدار هفته دوم رقابت ها برابر نساجى مازندران به تساوى ١-١ رسيد. تراکتورسازان همانند استقلالی ها نیاز زیادی به 3 امتیاز این بازی دارند. 

شایان ذکر است با صدور كارت بازى دژاگه و شجاعى هر ٢ بازيكن مى توانند در برابر استقلال تهران به ميدان بروند.

سپاهان اصفهان -پيكان تهران / جمعه ساعت 20:30 

تيم فوتبال سپاهان با هدايت امیر  قلعه نويى توانسته تا به اينجاى رقابت ها یک برد و یک تساوی به دست آورد شاگردان قلعه نويى با كسب ٤ امتياز در رده دوم جدول رقابت ها قرار دارند و بدون شك آنها در صورت برد مقابل پيكان و كسب ٣ امتياز مى توانند جايگاه اول جدول را از آن خود كنند.

بازيكنان تيم فوتبال سپاهان با برد ٦ بر يك مقابل سپيد رود در هفته دوم رقابت ها توانستند نتيجه خوبى را  رقم بزنند و در حال حاضر سپاهانى ها درصدد هستند تا در هفته سوم مقابل پيكان به پيروزى برسند تا يك پله در جدول جايگاه خود را ارتقا دهند. در طرف مقابل تيم فوتبال پيكان با یک برد و یک تساوی وضعیت مشابهی با رقیب خود در هفته سوم دارد و هم اکنون سومین تیم لیگ برتر است. 

شاگردان مجيد جلالى تا به اينجاى رقابت ها رده سوم را به خود اختصاص داده اند و پيكانى ها با برد ٣ بر صفر در هفته دوم مقابل سايپا درصدد هستند تا برد ديگرى را مقابل سپاهانى ها رقم بزنند.

جدول دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال

مصاف حساس شاگردان شفر و توشاک در تهران / دوئل سپاهانی ها پیکانی ها به میزبانی نقش جهان


بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی محرومان هفته سوم مسابقات لیگ برتر

بحران زده‌ها، میزبان پرسپولیس/ آخرین فرصت خداداد برای اعاده حیثیت


انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار