حمایت کمیته امداد از نخبگان مددجو

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون ۱۷۳ نخبه در استان کرمانشاه از حمایت‌های کمیته امداد بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رحمتی پور  معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۳۳ نفر از این نخبگان دانش آموز و باقی دانشجو هستند، افزود: ۹۷ نفر از دانش آموزان نخبه کرمانشاهی در مناطق شهری و ۳۶ نفر از این نخبگان نیز در مناطق روستایی استان سکونت دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: این مددجویان در زمینه‌های قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی و همچنین ثبت اختراعات به عنوان نخبه شناخته شده اند.

رحمتی پور با اشاره به اینکه درجه نخبگی نخبگان مددجو در سه سطح محرز شده است، بیان کرد: نخبگی دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه از سوی بنیاد ملی نخبگان مورد تایید قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این نهاد با توجه به سطح بندی نخبگی به دانشجویان و دانش آموزان نخبه تحت حمایت کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ هزار و ۸۵۹ دانشجو و ۱۱هزار و ۱۲۵ دانش آموز کرمانشاهی از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند شده اند، گفت: دانشجویان و دانش آموزان مددجو در سنوات تحصیلی از کمک هزینه تحصیل و شهریه این نهاد بهره مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/ی

 

نخبگان مددجو حمایت می شوند

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.