کاهش بهای نفت در بازار نیویورک

بهای ‏هر بشکه نفت خام سبک ‏برنت برای تحویل در ماه سپتامبر با دو دلار و ۳۷ سنت کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به ۷۲ دلار و ۲۸ سنت رسید.

کاهش بهای نفت در بازار نیویورکبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه،  در پی کاهش کمتر از حد انتظار ذخایر نفت خام آمریکا و نگرانی در مورد عواقب ناشی از جنگ تجاری میان واشنگتن و پکن، بهای نفت روز چهارشنبه در بازار نیویورک به شدت کاهش یافت.

بهای ‏هر بشکه نفت خام سبک ‏برنت (دریای شمال) که ‏از آن به عنوان ‏یکی از مهمترین مراجع قیمت گذاری نفت داد و ستد شده در ‏‏بازار‌های بین المللی و پایه‌ای برای قیمت ‏گذاری دیگر انواع نفت ‏در بازار اروپا ‏استفاده می‌شود برای تحویل در ماه سپتامبر با دو دلار و ۳۷ سنت کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به ۷۲ دلار و ۲۸ سنت رسید.

در معاملات الکترونیک بازار نیویورک، بهای هر بشکه نفت خام سبک و ‏‏شیرین (وست تگزاس اینترمدییت‏) که بیشتر برای ‏‏قیمت گذاری نفت مصرفی ‏‏آمریکا، به کار ‏برده می ‏شود، ‏برای تحویل ‏در ماه سپتامبر با دو دلار و ۲۳ سنت کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به ۶۶ دلار و ۹۴ سنت رسید.

انتهای پیام/

قیمت هر بشکه نفت خام کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار