کشف زمین‌خواری در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف یک فقره زمین‌خواری به ارزش ۲.۹ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کشف زمین‌خواری در کنگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان از امنیت پایدار در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: با تعامل و همکاری همه جانبه مردم و مسئولان امنیت پایدار و مطلوبی در کنگان حاکم است که این مهم زمینه توسعه و پیشرفت منطقه را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز در اولویت برنامه‌های انتظامی قرار دارد که در این راستا تیم‌های نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی این فعالیت‌ها را رصد می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به کشف زمین خواری در کنگان خاطر نشان کرد: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف اراضی دولتی واقع در روستای پرک کنگان کرده و با تعدی به حریم ۶۰ متری دریا ادعای مالکیت آن را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی از کشف زمین منابع طبیعی و دولتی به ارزش ۲.۹ میلیارد ریال خبرداد و بیان کرد: با استفاده از امکانات اطلاعاتی، تحقیقات میدانی انجام و پس از جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات مشخص شد ۴۱۱ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تصرف شده است.

سرهنگ رضایی از تشکیل پرونده زمین‌خواری خبرداد و تصریح کرد: پس از استعلام مدارک و مستندات دولتی این پرونده به دادسرای کنگان ارجاع و با دستور مقام قضایی متهم به پلیس آگاهی دعوت و مورد بازجویی فنی قرار گرفت.

رئیس پلیس کنگان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی کنگان شد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از وقوع این پدیده و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

کشف زمین‌خواری به ارزش بیش از ۲.۹ میلیارد ریال در کنگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.