وزارت دفاع یمن:

مجازاتی سخت در انتظار عاملان حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی است

وزارت دفاع یمن با صدور بیانیه ای حمله ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در صعده را محکوم کرد.

مجازاتی سخت در انتظار عاملان حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی استبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع یمن امروز جمعه 19 مردادماه به جنایت اخیر رژیم سعودی در حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این وزارتخانه اعلام کرده است: مجازاتی سخت در انتظار عاملان حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی است.

وزارت دفاع یمن اعلام کرده است که نیروهای این کشور در زمان و مکان مناسب به این جنایت پاسخ کوبنده ای خواهند داد. 

در جنایت ائتلاف تحت سرکردگی سعودی در حمله به اتوبوس دانش آموزان یمنی در بازار ضحیان صعده،  ۴۷ نفر شهید و ۷۷ نفر دیگر زخمی شدند.

این حملات در راستای جنایت های روزانه ائتلاف تحت رهبری عربستان علیه شهروندان یمنی صورت می گیرد، حملاتی که بیش از سه سال است شروع شده و در سایه سکوت و همدستی جامعه بین الملل و نهادهای حقوق بشری ادامه دارد.

عربستان از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده‌خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
ننگ و مرگ بر یزد بن معاویه و عمر بن سعد و شمر بن زلجوشن و حرمله زمان حال بن سلمان و آل سعود سغوطی تروریستهای جانیان جنایتکاران کودک کش های صهیونیستی آمریکایی داعشی پست فاسد فاسق خائنین به اسلام و مسلمین کل جهان اسلام ناب محمدی ص .لعن الله ال زیاد و ال مروان و لعن الله بنی امیه قاطبه و لعن الله ابن مرجانه و لعن الله عمربن سعد و لعن الله شمرا و لعن الله ابلیس و لشکریان شیاطین جن و انسش . انشاءالله جهان اسلام متحد بدون این شیاطین لعین و شجره ملعونه داشته باشیم . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . والسلام و صلوات برمحمد ص و آل طیبین و طاهرین ایشان . لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
خون شهدای بی گناه یمن دامن آل سعود را خواهد گرفت.به امید پیروزی مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
مندلی بیرانوند
۱۱:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
ای نشسته در کاخهای شیشه ای منتظر سنگهای کوه نشینان باشید
آخرین اخبار