مرحله دوم مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ – مسکو؛

یعقوبی صاحب گردن آویز برنز گرندپری شد

ابوالفضل یعقوبی در مرحله نیمه نهایی مسابقات گرندپری "مسکو" با شکست برابر نماینده روسیه به مدال برنز رسید.

یعقوبی صاحب گردن آویز برنز گرندپری شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ در ۴ وزن المپیکی مردان و زنان از امروز (جمعه - ۱۹ مردادماه) با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور در شهر "مسکو" روسیه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

ابوالفضل یعقوبی پس از یک‌دور استراحت در مبارزه نخست «ولادیمیر دالاکلیو» از بلغارستان دارنده برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷، طلا و قهرمانی اروپا ۲۰۱۲ و ۲۰۱۰ و مدال تورنمنت‌های مختلف را با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ از پیش‌رو برداشت و راهی مرحله یک‌چهارم شد. او در ادامه رو در روی «لور برسیک» از کرواسی را نایب قهرمان اروپا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۲ و دارنده مدال برنز بازی‌های یونیورسیاد ۲۰۱۷ با نتیجه ۲۱ بر ۴ به برتری رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.

اما در رقابت نیمه نهایی برابر «الکسی دنسینکو» روس دارنده مدال نقره و برنز المپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۱۲، نایب قهرمان جهان ۲۰۱۵ و دارنده ۹ مدال طلا، نقره و برنز گرندپری در حالی که یعقوبی تا راند سه جلو بود، کار به راند طلایی (۱۲ بر ۱۲) کشید؛ در این راند با توجه به اینکه امتیازی رد و بدل نشد در نهایت با تشخیص سیستم نماینده روس برنده اعلام شد و ابوالفضل با شایستگی بر سکوی سومی ایستاد.

** سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم دیگر نمایندگان ایران در این روز بودند که با واگذاری نتیجه از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: مردانی با شکست برابر نماینده میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت


انتهای پیام/

مدال برنز گرندپری تکواندو بر گردن یعقوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار