پیشنهاد شهرداری تهران درباره اعتبار معاینه فنی خودرو‌های شهرستان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیشنهاد می‌شود برای معاینه فنی خودرو‌های وارد شده به تهران، اعتبار زمانی یکماهه در نظر گرفته شود.

پیشنهاد شهرداری تهران درباره اعتبار معاینه فنی خودرو‌های شهرستانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به چالش های اصلی در معاینه فنی و شناسایی خودروهای متخلف گفت: نیاز است با هماهنگی پلیس راهور امكان دسترسی شهرداری به VIN خودروهای شناسایی شده فراهم شود.

وی درباره ابلاغیه استانداری تهران برای جلوگیری از تردد كامیون ها و اتوبوس های فاقد معاینه فنی و دودزا از آبان ماه گفت: اكثر اتوبوس ها و سرویس های كاركنان پادگان ها و كارخانه ها دودزا و آلاینده هستند و از ابتدای آبان ماه در صورت نداشتن معاینه فنی از تردد آنها ممانعت می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران در مورد لزوم صدور معاینه فنی خودروهای تهران از مراكز معاینه فنی سطح شهر تهران عنوان كرد: شرایط آلودگی هوا در تهران متفاوت از سایر شهرهای كشور است و باید معاینه فنی خودروهای تهران از مراكز مستقر در تهران اخذ شود و سختگیری ها در صدور معاینه فنی تهران نباید موجب دریافت معاینه فنی از سایر شهرها شود. پیشنهاد می شود برای معاینه فنی خودروهای شهرستان در تهران اعتبار با سقف زمانی یكماهه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار