بیش از ۴۴ هزار بیمار در سیستان و بلوچستان ویزیت رایگان شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴ هزار و ۷۱۴ بیمار از ۱۴ تا ۱۹ مرداد توسط پزشکان مستقر در کاروان‌های سلامت در سراسر این استان به طور رایگان ویزیت شدند.

بیش از ۴۴ هزار بیمار در سیستان و بلوچستان ویزیت رایگان شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۱۹ کاروان سلامت از استان‌های مختلف کشور در این مدت در مناطق مختلف درگیر خشکسالی سیستان و بلوچستان خدمات بهداشتی درمانی ارائه دادند.

وی ادامه داد: این کاروان‌ها با مشارکت تیم درمانی و پیراپزشکی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان‌های گیلان، سمنان، خراسان رضوی، کردستان، مرکزی، قزوین، خوزستان، قم، فارس، گلستان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، تهران، مازندران، اصفهان، کرمان، اردبیل و یزد در تمامی ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان مستقر شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در قالب این کاروان‌ها ۶۵۲ پزشک عمومی، متخصص و پیراپزشک خدمات رایگان به مردم این استان ارائه کردند.

به گفته راشکی همچنین این کاروان‌های سلامت سبد‌های معیشتی، کالا‌های فرهنگی، بهداشتی و ورزشی میان مردم درگیر خشکسالی سیستان و بلوچستان توزیع کردند.

وی تصریح کرد: سازمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی برای کاهش آلام مردم دچار خشکسالی سیستان و بلوچستان سه طرح توزیع تانکر آب، سبد غذایی و اعزام کاروان‌های سلامت را در این استان به اجرا در آورده است.

راشکی افزود: جمعیت هلال احمر کشور علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی درمانی در قالب کاروان‌های سلامت توزیع حدود ۲ هزار تانکر آبرسانی در ۵۰۲ روستا و بیش از ۵۰ هزار بسته مواد غذایی را در سیستان و بلوچستان در حال اجرا دارد.

انتهای پیام/ع

کاروان سلامت در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار