برگزاری نشست مشترک اعضا هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با مجمع نمایندگان کرمانشاه

نشست مشترک اعضا هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عصر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه نشست مشترک اعضا هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی با مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با هدف بررسی مسائل و چالش های پیش روی حوزه سلامت استان برگزار شد .

در این نشست مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به همراه معاونین ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از حوزه سلامت ؛ با ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد دانشگاه علوم‌ پزشکی به بیان چالش‌ها ، مطالبات و نیازمندی های بخش بهداشت و درمان استان پرداختند.

 در ادامه اعضای مجمع نمایندگان استان با تقدیر از خدمات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در بحران زلزله در خدمات رسانی شایسته به مردم استان ؛ با طرح سوالاتی در خصوص عملکرد دانشگاه علوم پزشکی به بررسی نیازمندی ها و چالش های حوزه سلامت پرداختند.

مواردی چون پردیس دانشگاه ، وضعیت طرح های عمرانی و زیر ساختی ، عملکرد بهداشت در زلزله ، نیازمندی نیروهای تخصصی ، چالش های کمبود نیروی انسانی ، پیشرفت پروژه های مناطق زلزله زده ، برنامه ریزی تامین دارو ، ملزومات و تجهیزات پزشکی استان و... از جمله مباحثی بود که در این نشست دو جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری نشستی با هدف بررسی مسائل و چالش های پیش روی حوزه سلامت استان کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار