آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

تیاگو آلکانترا جایگزین کواچیچ خواهد شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال تیاگو آلکانترا، هافبک قدرتمند تیم فوتبال بایرن مونیخ به رئال مادرید است. مسئولان باشگاه مادریدی در تلاشند تا در نقل و انتقالات تیم  خود این بازیکن را با مبلغی نزدیک به 50 میلیون یورو جذب کنند و در ادامه نیز او را جایگزین متئو کواچیچ در ترکیب تیم خود کنند.

گفتنی است تیاگو چندی پیش با تیم بارسلونا به توافق نرسید و حالا انتقال او به رئال مادرید می تواند جدی تر از گذشته پیگیری شود.

بارسلونا به شایعات جذب پوگبا خاتمه داد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه بارسلونا به تازگی اعلام کرده اند که به هیچ عنوان پیشنهادی را به پل پوگبا ، ستاره تیم منچستریونایتد نداده اند.

این خبر در حالی به وجود آمده است که شایعاتی مبنی بر پیشنهاد های مکرر باشگاه بارسلونا برای جذب این ستاره تیم ملی فرانسه به وجود آمده بود و گفته می شد پوگبا به همراه درخشش خود در جام جهانی روسیه 2018 می تواند به راحتی به این تیم  انتقال داده شود.

ام باپه پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

تیم فوتبال منچستریونایتد از مدت های پیش در  تلاش بود تا کیلیان ام باپه ستاره  جوان تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه پاریس سن ژرمن را به عنوان یکی از بهترین و جوان ترین بازیکنان در خط حمله تیم های فوتبال اروپا جذب کند.

شیاطین سرخ در ادامه اما برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت  مبلغ زیادی نیز بودند.

مدیر برنامه های ام باپه اما ، نسبت به این پیشنهادات پاسخ داد: منچستر جایی برای پیشرفت جوان ما ندارد.به دنبال این موضوع می توان گفت انتقال ام باپه به منچستر به صورت کلی لغو شده است.

راکیتیچ زیر ذره بین بایرن مونیخ قرار گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم خود ، ایوان راکیتیچ بازیکن قدرتمند تیم بارسلونا و تیم ملی فوتبال  کرواسی را جذب کنند.

بایرنی ها در تلاش اند تا با جذب این بازیکن خط حمله تیم خود را بهبود بخشند و امضای قرار داد جذب این بازیکن برای این تیم آلمانی جزء مهمترین مسائل باشگاهی خواهد بود.


بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


انتهای پیام/

آخرین شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار