رکابزن شیرازی راهی بازی‌های آسیایی شد

فرانک پرتوآذر به همراه تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان،به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نخستین گروه از کاروان دوچرخه سواری ایران به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اعزام شد.

در گروه اعزامی که شامل تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان می‌شود فرانک پرتو آذر رکابزن شیرازی و کاپیتان تیم ملی بانوان کوهستان ایران به همراه فراز شکری، محمد پورشریف در بخش کراس کانتری و حسین زنجانیان در بخش دانهیل قرار دارند.

فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: خیلی خوشحالم از اینکه دوچرخه‌سواری به خصوص در بخش کوهستان دیده شد و مورد حمایت فدراسیون دوچرخه‌سواری قرار گرفت.

وی افزود: در بازی‌های آسیایی حضور رسانه‌ها و نشان دادن سختی کار ما اتفاق بزرگی است و من و دیگر دوچرخه سواران در بازی‌های آسیایی جاکارتا نمایندگان ایران هستیم و تلاش می‌کنم برنز مسابقات کراس کانتری بانوان بزرگسال قهرمانی آسیا را در بازی‌های آسیایی جاکارتا ارتقا ببخشم.

فرانک پرتوآذر متولد ۱۳۶۷ در شهر شیراز است و در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۷ آسیا با کسب مدال برنز مادهٔ رلی شد موفق شد نخستین مدال بانوان ایرانی را در این ماده رقم بزند و تاریخ سازی کند.

پرتوآذر در رشته کراس کانتری بانوان کوهستان آسیا صدر نشین است و جایگاه هشتاد و هفتم جهان را در اختیار دارد.

رقابت‌های دوچرخه سواری کراس کانتری بازی‌های آسیایی جاکارتا در بخش بانوان، ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود و پرتوآذر برای کسب افتخاری دیگر با حریفان آسیایی خود رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

اعزام رکابزن شیرازی به بازی‌های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.