علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای دریافت مطالباتش با مدیران سرخپوشان پایتخت دیدار کرد.

حقیقی پیگیر مطالباتش از باشگاه پرسپولیس شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تهران، علیرضا حقیقی دروازه بان گذشته این تیم برای پیگیری مطالباتش به این باشگاه مراجعه کرده است.

برنامه تمرینی باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از دیدار خود برابر تیم فوتبال مسجد سلیمان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ۲ نوبت صبح و عصر تمرین می کند. همچنین انجام دیدار تدارکاتی در نوبت تمرینی بعد از ظهر این تیم است. سرخپوشان پایتخت در روز پیش از دیدار هفته چهارم لیگ برتر کشورمان، پشت در‌های بسته تمرین خواهند کرد.

۱۰ میلیارد تومان مطالبات پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

بنا به دستور کنفدراسیون فوتبال آسیا تمامی تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید مطالبات خود را تا پیش از زمان از سرگیری این مسابقات در تاریخ نهم شهریور ماه برقرار کنند. تیم پرسپولیس نیز باید به عنوان یکی از نماینده‌های کشورمان در این مسابقات تا زمان مقرر شده مبلغی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان واریز کند و در غیر این صورت از دور مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

عباس اسماعیل بیگی مدیر کانون هوادرای باشگاه پرسپولیس تهران در اینستاگرام خود نوشت:

"با توجه به اینکه این جلسات تا به سرانجام رسیدن آن و جلب نظر مسئولان امر ادامه دار است و برای اجرای طرح ٧٦٥ که در این طرح با جداسازی بخشی از جایگاه‌های استادیوم. اتفاقات خوبی خواهد افتاد که تحول بزرگی در راستای فعالیت‌های هواداری در فوتبال ایران ایجاد خواهد شد. در روز‌های آینده بیشتر به جزئیات این طرح خواهیم پرداخت و البته مهم‌تر از همه اینکه این طرح بستر سازی مناسبی است برای حضور خانواده‌ها در آینده.
گفتنی است این جلسه با حضور زمان آبادی معاون فرهنگی فدراسیون، ابراهیم شکوری به نمایندگی از دبیر کل فدراسیون، حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، حمیسی مسئول حراست فدراسیون فوتبال و به نمایندگی از حراست وزارت ورزش، نمایندگان از ارگان‌های مختلف، محمدرضا تهرانی رئیس جمعیت حامیان هواداران فوتبال هاشم قاسمی و سامان عسکری از کمیسیون‌های فرهنگی جمعیت حامیان هوادار و عباس اسماعیل بیگی و رامین همتی مدیران کانون هواداران تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شد.

جلسه فوری هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر پرداخت مطالبات باشگاه‌ها تا پیش از ۹ شهریور برای مجوز حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را مبتی بر تصمیم گیری برای حل این مشکل، برگزار کرد.


بیشتر بخوانید: واکاوی پرونده درگیری تماشاگران فوتبال/درخواست مجازات سنگین برای اخلالگران در نظم ورزشگاه‌ها


انتهای پیام/

آخرین حواشی و اتفاقات باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
لوگوي جعلي استفاده نكنيد
آخرین اخبار