خوزستان بیشترین انجمن‌های ادبی ثبت شده کشور

دبیر کارگروه اجرای آیین‌نامه انجمن‌های ادبی کشور گفت: خوزستان نخستین با ثبت بیش از ۷۰ انجمن ادبی در سامانه امور انجمن‌های ادبی، بیشترین تعداد انجمن‌های ثبت شده در یک استان را دارا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهروز جلالی، دبیر کارگروه اجرای آیین‌نامه انجمن‌های ادبی کشور بیان داشت: انجمن‌های ادبی خوزستان نخستین ایستگاه دیدار ما با انجمن‌های ادبی کشور است که با ثبت بیش از 70 انجمن‌ ادبی در سامانه امور انجمن‌های ادبی، بیشترین تعداد انجمن‌های ثبت شده در یک استان را دارا است.

وی افزود: در خوزستان شاهد پراکندگی متنوعی هستیم که نشان از پویایی این استان دارد و همچنین جوان‌ترین دبیر انجمن‌ ادبی مربوط به این استان است برخلاف سایر استان‌ها که بیشتر انجمن‌ها در مرکز استان متمرکزند.

جلالی عنوان کرد: لذا انجمن‌های ادبی که درخواست ثبت در سامانه را داشته باشند پس از بررسی مدارک، شناسه خود را دریافت می‌کنند و برای اجرای برنامه‌های خود حمایت می‌شوند.

دبیرِ کارگروه اجرای آیین‌نامه انجمن‌های ادبی گفت: در قدم اول پیش‌بینی ما ثبت حدود ٣٠٠ انجمن در سامانه بود ولی در نخستین  مجمع انجمن‌های ادبی که اردیبهشت امسال برگزار شد شاهد ثبت بیش از 7 صد انجمن از سراسر کشور بودیم و امروز با افتخار اعلام می‌کنم که از مرز هزار انجمن ثبت شده در سامانه امور انجمن‌های ادبی گذشتیم.

انتهای پیام/م

پراکندگی انجمن های ادبی در سطح خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.