عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بمباران اتوبوس حامل دانش‌آموزان در منطقه ضحیان اوج توحش متجاوزان بود/ آمریکا محرک آل‌سعود برای انجام اینگونه جنایت‌هاست

محمد القبلی تاکید کرد اگر آمریکا بر جنایت‌های پیشین ائتلاف سعودی سرپوش نمی‌گذاشت، این ائتلاف جرئت انجام جنایت علیه دانش‌آموزان یمنی را پیدا نمی‌کرد.

بمباران اتوبوس حامل دانش اموزان در منطقه ضحیان، اوج توحش ائتلاف سعودی بود/ آمریکا محرک آل سعود برای انجام این جنایت هاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد القبلی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه ائتلاف متجاوز سعودی در بمباران اتوبوس حامل دانش‌آموزان در منطقه «ضحیان» تأکید کرد: انفجار اتوبوس دانش آموزان در بازار مملو از جمعیت اوج توحش و غیرانسانی بودن این جنایت تروریستی را نشان می دهد.

محمد القبلی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را مسئول این جنایت دانست و گفت: مسئول اصلی این جنایت‌ها آل سعود است که خود را بازیچه دست آمریکا و صهیونیسم قرار داده و به ویژه پس از صدور قانون جاستا به دست بوسی آمریکا رفته و با ریختن خون مردم بی‌گناه یمن به این شیاطین تقرب می جوید.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در رابطه با اینکه جامعه بین‌الملل و کشورهای اسلامی باید چه واکنشی در قبال این جنایت داشته باشند، افزود: در برخورد با این جنایت‌ها در وهله نخست مسئولیت اصلی برعهده علمای اسلام و مسلمانان است که روح اسلام و اعتلای اسلامی را بالا نبرده و نسبت به خطر صهیونیسم آگاهی و بیداری اعمال نمی کنند. جامعه بین الملل نیز باید به صورت عملی مانع از انجام این جنایت ها شده و به شدت آن را محکوم کند.

محمد القبلی تأکید کرد: فداکاری و پایداری ملت مظلوم یمن در مقابله با این هجوم وحشیانه و ظالمانه در حافظه هر انسانی باقی خواهد ماند.

وی در پایان گفت: با تکرار این جنایت ها وجدان های بیدار، همدرد و همراه ملت مظلوم یمن و پایدار در مقابل این میزان از جنایت و توحش خواهد شد. اگر آمریکا بر جنایت های آل سعود سرپوش نمی گذاشت، آل سعود و آل ثانی جرات ارتکاب این جنایت های وحشیانه علیه مردم یمن را هرگز نداشتند، آنها تنها بازیچه این ابرقدرت ها هستند و دشمنان مصداق این آیه شریفه هستند:

«أَفَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَابِ وَتَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَمَا جَزَاءُ مَنْ يَفْعَلُ ذَلِكَ مِنْكُمْ إِلَّا خِزْيٌ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ الْقِيَامَةِ يُرَدُّونَ إِلَى أَشَدِّ الْعَذَابِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ» (چرا به برخی از احکام ایمان آورده و به بعضی کافر می‌شوید؟ پس جزای چنین مردم بدکردار چیست به جز ذلّت و خواری در زندگانی این جهان و بازگشتن به سخت‌ترین عذاب در روز قیامت؟ و خدا غافل از کردار شما نیست.)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار