حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی و اصلاح طلبان و دیگر حامیان آنها به خاطر بازی با افکار عمومی باید شرمنده باشند/ سابقه اصلاحات نشان از بی صداقتی دارد

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: روحانی و همه اصلاح‌طلبان به دلیل بازی با افکار عمومی باید از مردم عذرخواهی کنند.

اصلاح‌طلبان به دلیل بازی با افکار عمومی باید از مردم عذرخواهی کنند/ سابقه اصلاحات نشان از بی صداقتی داردسید محمد حسینی عضو شورای مرکزی جمنا در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره  به مشکلات اقتصادی موجود در کشور گفت: مشکلات و فشارهای اقتصادی برمردم به‌ویژه طبقات متوسط رو به پایین وضعیف، باعث نارضایتی گسرده از عملکرد ضعیف دولت و جریان حامی آن یعنی اصلاح طلبان و کارگزاران شده؛ چرا که آنها با تبلیغات سنگین و جنگ روانی در تبلیغات انتخابات سال گذشته باعث رای مجدد مردم به روحانی شدند در صورتی که کارنامه چهار ساله اول دولت روحانی نشان از ناکارآمدی داشت ولی به دلیل اغراض جناحی و به منظور حفظ قدرت به هرقیمتی، با وعده های فریبنده‌ی جبران می‌کنیم و ترساندن توده‌های مردم از رقیب، برنده انتخابات شدند. باگذشت یک سال معلوم شدکه آن همه شعار و وعده های جذاب صرفا مصرف انتخاباتی داشته وسرابی بیش برای کشاندن افراد به سوی خودنبوده‌است واینک نه تنها شرایط معیشتی مردم بهتر نشده بلکه وضعیت به مراتب بدتر وآشفته‌تر شده وفشار ها بیشتر شده است .

روحانی و اصلاح طلبان ودیگر حامیان به خاطر بازی با افکار عمومی باید شرمنده باشند

سید محمد حسینی در ادامه افزود: بعد از آن همه هیاهو و تَکرار کردنها، برای جامعه آشکار شد که لیست امید چه درمجلس و چه شورای شهر همچون دولت کارآمدی ندارند وبا بی تدبیری، تنگ نظری جناحی و کم‌کاری مفرط‌ امیدها را به نومیدی مبدل ساختند. براین اساس صبیعی است که روحانی و حامیان اعتدالی، کارگزاری و اصلاح طلبی و سلبریتی شرمنده و عذرخواه مردم باشند چون درواقع با افکار، عواطف واحساسات مردم بازی کردند تا چند صباحی بیشتر بر اریکه قدرت سوار باشند!.

عضو شورای مرکزی جمنا در مورد عذرخواهی اصلاح طلبان گفت : عذرخواهی باید همراه با صداقت و دوری از مظلوم نمایی و آدرس غلط دادن باشد و رنگ و بوی سیاسی وسوء استفاده جناحی نداشته باشد. طرح مباحثی چون رفع حصر در این شرایط و یا حواله دادن مشکلات و ضعف ها و اشکالات عدیده دولت به سمت رهبری نظام، مصداق بارز فرافکنی و منزه جلوه دادن خود و سیاسی کاری است و راهکار واقعی برای برون رفت از مشکلات به حساب نمی آید. ارائه چنین افاضات سیاسی از دوحال خارج نیست یا چشم بر واقعیات و مشکلات عینی وملموس مردم بسته اند یا برای توجیه ایرادات گذشته خود عامدانه وآگاهانه مسائل را به سمت و سوی دیگری جهت می‌دهند تابهره برداریهای خاص خود را داشته باشند!

استاد دانشگاه تهران در ادامه گفت: توقع هست اکنون که متوجه اشتباه و نتیجه عملکرد کدخداباورانه شده اند خود را منزه جلوه ندهند و مشکلات را به سوی نهاد های حاکمیتی جهت نداده و راهکارهای گذشته مانند تعامل و کوتاه آمدن در مقابل غرب را مطرح نکنند.

سید محمد حسینی در مورد پروژه عبور از روحانی اظهار کرد : سابقه اصلاح طلبان حاکی از عدم صداقت و تفاوت چشمگیر سیاستهای اعلامی و إعمالی است ونمی توان به قول وقرارهای آنان اعتماد کرد، چرا که نگاهشان به مسائل غالبا سیاسی و جناحی و به قصد دستیابی به قدرت با هر ابزاری ووسیله‌ای است. در حال حاضر طرح بعضی از آنان به ظاهر عدم پاسخگویی و جدا کردن حساب خوداز عملکرد دولت است، درحالی که باهزار توجیه این ادعا برای جامعه قابل قبول نیست و اینکه بتوانند با ترفندهای تبلیغاتی وکار پرحجم رسانه ای، بدنه رای خود را حفظ کنندتصوری واهی است.

حسینی در مورد راهکارهای ارائه شده توسط رئیس دولت اصلاحات گفت : آدرس غلط دادن و پای نهادهای حاکمیتی و رهبری را به میان کشیدن و تلویحا مقصر معرفی کردن راهکار محسوب نمی شود، بلکه نوعی مغلطه وبازی با الفاظ قلمدادمی شود چون همگان کم وبیش اطلاع دارند که قدرت اجرایی کشور در اختیار دولت است ومجلس هم که درحمایت وهمراهی با دولت سنگ تمام گذاشته به گونه‌ای که حتی به اعتباروحیثیت نمایندگان درنزد ملت خدشه وارد شده است؛ لذا عذری برای فرصت سوزیها و ضربه به سرمایه اجتماعی نیست و بهرحال مشکلات کاهش ارزش پول ملی ، نوسانات بهای ارز،تورم ،رکود وبیکاری ناشی از سوء تدبیر و کم کاری دولت در پنج سال گذشته است و منشا اصلی مشکلات کشور درنگرش، منش وناکارآمدی واحیانا فسادمالی برخی مدیران ارشد یا زیرمجموعه‌های آنان است.

وسط دعوا نرخ تعیین می‌کنند

حسینی با اشاره به اعتراضات اخیر در چند شهر افزود : باید دید در کدام یک از این اعتراضات خواسته مردم رفع حصر بوده است؟ صحبت از رفع حصر مصداق نرخ تعیین کردن وسط دعوا و ماهی گرفتن از آب گل‌آلود است که دیگراین حناها برای توده‌های مردم رنگ ندارد زیرا مشکلات اساسی امروز مدیریتی واقتصادی است.

حفظ انقلاب ونظام اسلامی و برطرف کردن مشکلات مردم اولویت اصلاح‌طلبان نیست

حسینی در مورد جلسات فعالان اصولگرا با چند چهره شاخص گفت : در این جلسات بحث انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وحتی مجلس درسال آینده مطرح نیست ؛ یک همفکری و تبادل نظر طبیعی به منظور نیل به تحلیل واحد در قضایای مهم سیاسی، اقتصادی،فرهنگی واجتماعی است در صورتی که جریان رقیب،زلف هر تحرکی را به انتخابات گره می‌زند چون اولویت اصلاح طلبان حفظ انقلاب ونظام اسلامی و برطرف کردن مشکلات وخدمت به مردم وحمایت از محرومان نیست؛ همه چیز را باعینک سیاسی می بینند و به انتخابات مرتبط می‌سازند؛اما جریان انقلاب درحال حاضر مقابله بافشار روانی واقتصادی وتحریم‌های خارجی و گره گشایی از معضلات جامعه را اصل میداند و براین باور است که سال 98 به اندازه کافی فرصت برای پرداختن به موضوع انتخابات وجود دارد.

گفتنی است اخیرا رییس دولت اصلاحات در دیدار جمعی از نمایندگان ادوار مجلس به خاطر مشکلات پیش آمده عذرخواهی کرده است و راهکارهای 15 گانه ای را ارائه کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
شما با احمدی نژاد کار میکردید درسته آقای حسینی چون صحبت از صداقت شده بود گفتم دروغگو بزرگ را یادتان هست؟
بعد اگر لطف میکردید این بساط اصلاحطلبی و اصولگرایی را حذف و ملی گرایی را چراغ راه قرار میدادید مملکت از لین وضع رهایی می جست
دیده میشود برای بازی های سیاسی منافع ملی ببازی گرفته میشود و تاراج میشود در کشتی انقلاب با هم رقابت کنید نه جنگ که کشتی اگر سوراخ شود همه غرق میشوند اشتباهات هم را ترمیم کنید نه که بگویید این تقصیر من نیست و مقصرش بیاد درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
خدا خودش کمکمون کنه
Germany
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
درود بر شما ما پیرو خط رهبری هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
درود بر آقای حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
چی بگیم والا حیف این کشوری که دست ماست اگه دست هر کس دیگه بود بع غیر ما ایرانیها مثلا ژاپن سنگاپور چی میشد
در این کشوری که همشهریهای خودت کالاها را انبار میکنن که دست هیچ کس بهش نرسه تا بتونند چند مبلغی بیشتر سود کنن
ادم واقعا شرم از انسانیت میکنه زمان جنگ اگه این کسبها را داشتیم قطعا الان ایرانی وجود نداشت قریبها جولان میدادن ما همگی زیر خاک بودیم
آخرین اخبار