با حکم فاضل نظری؛

مدیرکل امور مالی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منصوب شدند

فاضل نظری در احکام جداگانه ای مدیرکل امور مالی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان را منصوب کرد.

مدیرکل امور مالی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان منصوب شدندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری مدیرعامل کانون طی احکام جداگانه ای وحید کیانی را به سمت مدیرکل امور مالی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و هادی یوسف‌زاده‌ بیرق را به عنوان مدیرکل امور مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منصوب کرد.

مدیرعامل کانون در حکم انتصاب مدیرکل امور مالی کانون بر نظارت و کنترل دقیق امور، رعایت قوانین و مقررات جاری و بازنگری در قوانین و آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی کانون با توجه به اسناد بالادستی از رهگذر رعایت صرفه و صلاح این مجموعه فرهنگی تاکید کرده است.

نظری هم‌چنین از مدیرکل امورمالی کانون خواسته تا با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین برای ارتقای سرعت و دقت در پرداخت‌های مالی و افزایش میزان رضایت‌مندی کارکنان و احقاق حقوق آنها در مسیر تحقق اهداف کانون گام بردارد.

یوسف‌زاده از دی 1394 تاکنون مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی بوده است و بر اساس حکم مدیرعامل کانون تا انتخاب مدیرکل جدید برای استان آذربایجان شرقی سرپرستی این اداره‌کل را نیز برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل کانون هم‌چنین در حکم دیگری وحید کیانی را به عنوان مدیرکل کانون استان خوزستان جایگزین غلام‌رضا شنبدی کرد.

در این حکم نیز مدیرعامل کانون هدف محوری کانون را به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان دانسته است.

وی تحقق این هدف را علاوه بر نیاز به محیطی پرنشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه‌ والای خانواده کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه، همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی عنوان کرده است.

نظری در پایان این حکم بر هماهنگی با مسئولان استانی و نهادهای ذیربط و تعامل موثر با کارکنان در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.

کیانی در آخرین مسئولیت خود به‌عنوان مشاور فرهنگی معاون منابع انسانی استانداری خوزستان فعالیت می‌کرد و مسئولیت‌های دیگری مانند مشاور استاندار، مسئول و موسس بنیاد نخبگان استان خوزستان، مسئول روابط عمومی سازمان‌ ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

او در همین حال سراینده پنج اثر شعر کوتاه با عنوان‌های «از کنار این زندگی»، «پنهان در سکوت بلوط»، «به منقار مرگ»، «در تدارک تنهایی» و «سلول انفرادی» است.
همچنین برخی آثار وی به زبان‌های چینی، ژاپنی، عربی و انگلیسی ترجمه شده است و دو کتاب شعر کودک و نوجوان هم در دست چاپ دارد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار