بهنام کرمانی خبر داد

کشته شدن دو نوجوان بر اثر نشستن پشت وانت بار + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین از تصادف خودروی وانت با مینی‌بوس در کمربندی پیشوا ـ ورامین که دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهنام کرمانی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین با اعلام خبر تصادف مرگبار خودروی وانت با مینی‌بوس در کمربندی پیشوا ـ ورامین درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت 18:43 روز گذشته حادثه تصادف در کمربندی پیشوا-ورامین، تقاطع جاده سعدآباد به سامانه 125 آتش‌نشانی ورامین اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو و تیم نجات ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

کشته شدن دو نوجوان بر اثر نشستن پشت وانت بار + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ورامین ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی وانت با پنج سرنشین مرد به شدت با یک دستگاه مینی‌بوس برخورد کرده و بر اثر شدت این حادثه دو سرنشین وانت که هر دو پسر نوجوان بودند و در قسمت بار حضور داشتند به بیرون از خودرو پرتاب شده و به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند.

کشته شدن دو نوجوان بر اثر نشستن پشت وانت بار + عکس

وی در ادامه افزود: بر اثر این حادثه اتاقک وانت متلاشی شد و دو سرنشین در اتاقک خودرو محبوس شده بودند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات نجات را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش قطعات خودرو کردند و دو سرنشین محبوس در اتاقک وانت را خارج کردند.

کشته شدن دو نوجوان بر اثر نشستن پشت وانت بار + عکس

کرمانی با بیان اینکه این حادثه دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت، تصریح کرد: در نهایت مصدومان برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، محل حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت 19:10 پایان یافت.

منبع: اتاق خبر24

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار