آشنایی با تیم جدید سامان قدوس/ "رِن" با قدمتی ۱۱۷ ساله و بدون قهرمانی

سامان قدوس، هافبک ایرانی تیم اوسترسوند سوئد با عقد قراردادی سه و نیم میلیون یورویی به باشگاه رِن فرانسه پیوست.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از پایان رقابت‌های هفته هفدهم لیگ سوئد و درخشش سامان قدوس با به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس گل که به برتری ۲ بر صفر اوسترسوند همراه شد، کیندبرگ، رئیس این باشگاه درباره انتقال هافبک ملی پوش تیم ایران به رِن گفت: "یک ساعت پیش از آغاز بازی امروز با باشگاه رن به توافق رسیدیم و حالا سامان قدوس این اجازه را دارد که از اوسترشوند جدا شود. سامان این موضوع را به ما اطلاع داد و ما نیز مشکلی با او و جدایی اش نداریم، اما دیگر همه چیز به خود او بستگی دارد، زیرا ما شرایط را قبول کرده ایم."

آشنایی با تیم جدید سامان قدوس/

حال طبق اعلام اکیپ فرانسه، مبلغ انتقال قدوس از تیم سوئدی به رِن ۳.۵ میلیون یورو است.

درباره رِن فرانسه باید بدانید که این باشگاه در سال ۱۹۰۱ تاسیس شده و قدمت ۱۱۷ ساله دارد. سرمربی این تیم صبری لاموشی فرانسوی است و سابقه مربیگری در تیم‌های ساحل عاج و الجیش قطر را دارد. این تیم فصل گذشته در رقابت‌های لیگ فرانسه بعد از غول‌های کشور خروس‌ها (لقب کشور فرانسه) در رده پنجم قرار گرفت و این فصل تلاش می‌کند تا در بین ۴ تیم برتر باشد.

از بازیکنان مطرح این تیم می‌توان به اسماعیل سار (سنگال)، بنجامین آندره (فرانسه)، ترائوره (مالی) و ... اشاره کرد. رن در فصل گذشته لیگ فرانسه در ۳۸ بازی ۵۸ امتیاز به دست آورد و می‌توانست به مقام چهارمی و یا حتی سومی برسد، اما از دست دادن امتیازات حساس سبب شد تا در رده پنجم قرار بگیرند.

رن تا کنون موفق به کسب مقام قهرمانی در لیگ فرانسه نشده، اما تا کنون ۲ بار به قهرمانی جام حذفی فرانسه رسیده و امیدوارست تا با جذب بازیکنان مطرح همچون سامان قدوس، یاکوب یوهانسون و کلمنت بتواند طلسم شکنی کند و در رده نخست مسابقات لوشامپیونه جای گیرد.


بیشتر بخوانیداوسترشوند انتقال قدوس به «امیان» فرانسه را تکذیب کرد


انتهای پیام/

قدوس به رن فرانسه پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار