رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که این طرح‌ها قابل واگذاری به بخش خصوصی است.

طرح‌های نیمه تمام سیستان وبلوچستان به بخش خصوصی واگذار می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا مالکی شجاع  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در نشست راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار امسال به این طرح‌ها اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون الزام است که ۳۰ درصد از اعتبارات خودمان را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی امکان تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور وجود ندارد بنابراین این طرح‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود.

وی ادامه داد: برخی از طرح‌های ملی در سیستان و بلوچستان همچون ورزشگاه چهار هزار و ۵۰۰ نفری زاهدان پس از هفت سال هنوز تکمیل نشده که باید به بخش خصوصی واگذار شود.

مالکی اظهار داشت: تمام دستگاه‌های دولتی سیستان و بلوچستان طرح‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی را هر چه سریعتر اعلام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه دولت تنها زیرساخت‌ها را برای ایجاد اشتغال فراهم می‌کند بنابراین باید از طرفیت بخش خصوصی در ایجاد اشتغال بهره گیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: از توان بخش خصوصی داخلی برای ایجاد سرمایه گذاری در این استان باید استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: باید ظرفیت‌ها و بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری خارجی در سیستان و بلوچستان را فراهم کنیم.

مالکی اظهار داشت: اگر مشارکت بخش خصوصی را در طرح‌ها داشته باشیم بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

وی تاکید کرد: از ظرفیت‌های استانی برای مقاوم سازی اقتصاد باید بهره ببریم.

 سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست بر اهمیت توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی در مقاوم سازی اقتصاد این استان تاکید کرد.

در این نشست غلامرضا مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نحوه واگذاری طرح‌های نیمه تمام ملی و استانی به بخش خصوصی را تشریح کرد.

انتهای پیام/ع

از ظرفیت‌های استانی برای مقاوم سازی اقتصاد باید بهره ببریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار