با صدور دستور قضایی؛

پلمپ یک واحد تولید سوسیس غیر استاندارد در قم

مدیر کل استاندارد قم از پلمپ یک واحد تولید سوسیس غیر استاندارد در شهرک صنعتی شکوهیه خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛فرزانه،مدیرکل استاندارد قم گفت:یک واحد تولید سوسیس غیر استاندارد  در راستای بازرسی مشترک کارشناس اداره استاندارد، نمایندگان دادستانی، کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از واحدهای تولیدی فرآورده های گوشتی شهرک صنعتی شکوهیه شناسایی شد.


وی افزود: این واحد اقدام به تولید سوسیس و کالباس بدون استاندارد و فاقد مجوز و عرضه آن در بازار و مراکز فروش مختلف سطح شهر می کرد که توسط کارشناس حقوقی این اداره کل پلمپ شد.


مدیرکل استاندارد قم عنوان کرد: در حال حاضر پرونده حقوقی این واحد در جریان است و برابر قوانین و مقررات با آن برخورد خواهد شد.


وی با بیان این که فعالیت واحدهای متخلف در بازار، آسیب های جبران ناپذیری در سلامت و ایمنی غذایی شهروندان ایجاد می کند گفت: موضوع فرآورده های گوشتی و رعایت نکات بهداشتی و استاندارد در تولید این فرآورده ها همواره مورد توجه ویژه مردم است.


فرزانه خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد قم از گذشته تا کنون اهتمام ویژه ای نسبت به شناسایی و برخورد با واحدهای متخلف و غیراستاندارد داشته است و از انجام هیچ اقدامی در تحقق سلامت جامعه کوتاهی نکرده است.

انتهای پیام/ش

جدید ترین کشفیات کالای غیر استاندارد در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.