تماشاخانه‌های تهران در هفته سوم مرداد چقدر فروختند؟

سالن‌های تئاتر تهران تعداد تماشاگران هر نمایش را تا پایان روز ۱۹ مرداد ماه جاری اعلام کردند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی که در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است طی ۲۵ اجرایی که تا تاریخ ۱۹ مرداد پشت سر گذاشته میزبان ۷۰۲۲ تماشاگر بوده است. برای این سالن که گنجایش ۵۷۹ تماشاگر دارد از ۲۱ تیر ماه ۱۳۰۷ بلیط تمام بها، ۱۷۲۸ بلیط نیم بها، ۲۰۷۲ بلیط تخفیف دار و ۱۹۱۵ بلیط میهمان صادر شده که مبلغ گیشه نمایش را به ۱ میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال رسانده است. نمایش خسیس تا ۲۶ مرداد به اجرای خود ادامه می‌دهد.

در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر نیز «ریچارد سوم اجرا نمی‌شود» به کارگردانی روح الله جعفری روی صحنه است که در این سالن با گنجایش ۱۰۰ نفر ۱۸ اجرا انجام داده و میزبان ۱۱۹۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۱۱ بلیط تمام بها ٰ. ۱۱۰ بلیط نیم بها، ۳۰۵ بلیط تخفیف دار و ۳۶۶ بلیط میهمان صادر شده که مبلغ گیشه آن را به ۲۱۳ میلیون ریال رسانده است.

دیگر سالن مجموعه تئاتر شهر؛ تالار قشقایی با گنجایش ۹۶ تماشاگر، این روز‌ها دو نمایش روی صحنه دارد. نمایش «سس توت فرنگی» به کارگردانی مهدی پاشایی در ۱۷ اجرایی که تا ۱۹ مرداد داشته میزبان ۶۷۳ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۷۷ بلیط تمام بها ٰ. ۱۳۰ بلیط نیم بها ٰ. ۷۸ بلیط تخفیف دار و ۲۸۸ بلیط میهمان ارائه شده و در گیشه ۹۱ ملیون و ۳۲۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

نمایش «گزارش وضع هوا» به کارگردانی عاطفه تهرانی نیز که ۱۷ نوبت روی صحنه رفته ۶۵۸ تماشاگر داشته است. برای این نمایش نیز ۲۵۳ بلیط تمام بها، ۷۵ بلیط نیم بها، ۵۲ بلیط تخفیف دار و ۲۷۸ بلیط میهمان ارائه شده و گیشه ۹۹ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال برایش ثبت شده است.

نمایش «پانزده سال آینده» به کارگردانی سعید زارع عنوان نمایش دیگری در این مجموعه تئاتری است که در تالار سایه با گنجایش ۷۲ تماشاگر اجرا می‌شود. این نمایش طی ۲۰ اجرایی که داشته میزبان ۴۹۰ تماشاگر بوده است. برای آن ۱۰۶ بلیط تمام بها، ۳۹ بلیط نیم بها، ۳۲ بلیط تخفیف دار و ۳۱۳ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه ۴۵ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال دارد.

نمایش «خداحافظ باغ آلبالوی من» به کارگردانی سارا مخاوات نیز با ۲۱ اجرا میزبان ۵۳۰ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۱۵ بلیط تمام بها، ۳ بلیط نیم بها، ۸۹ بلیط تخفیف دار و ۳۲۳ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه مبلغ ۵۶ میلیون و ۳۱۰ هزار ریال می‌شود.

تماشاخانه سنگلج که یکی از قدیمی‌ترین تماشاخانه‌های تهران به شمار میرود این روز‌ها شاهد اجرای دو نمایش است. نمایش «آقا دلبر» به کارگردانی موسویان که از ۲۷ تیر روی صحنه رفته در هفته گذشته میزبان ۸۶۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۴۵ بلیط تمام بها، ۲۱۱ بلیط نیم بها، ۱۸۷ بلیط تخفیف دار و ۴۲۴ بلیط میهمان ارائه شده که در گیشه ۷۵ میلیون و ۳۲۵ هزار ریال را شامل می‌شود.

نمایش دیگر این تماشاخانه با عنوان «افرا» به کارگردانی سهیل ساعی است. این نمایش در هفته گذشته میزبان ۴۲۲ تماشاگر بوده است که شامل ۱۲۷ بلیط تمام بها، ۱۱۰ بلیط نیم بها، ۵۵ بلیط تخفیف دار و ۱۳۰ بلیط میهمان می‌شود. در گیشه مبلغ ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ثبت شده است. تماشاخانه سنگلج برای ۲۳۵ تماشاگر گنجایش دارد.

در سالن تخصصی تئاتر کودک و نوجوان اداره کل هنر‌های نمایشی؛ تالار هنر، نیز دو نمایش روی صحنه است.

نمایش «شازده کوچولو» به کارگردانی آناهیتا غنی زاده در هفته گذشته میزبان ۱۰۷۶ تماشاگر بوده است. این نمایش طی ۲۸ اجرایی که تا ۱۹ مرداد داشته در مجموع ۳۷۷۶ تماشاگر را میزبانی کرده و گیشه‌ای برابر با ۴۸۴ میلیون و ۹۶۵ هزار ریال به نام اش ثبت شده است. تنها در هفته گذشته ۴۰۴ بلیط تمام بها، ۴۳۳ بلیط نیم بها، ۶۵ بلیط تخفیف دار و ۱۷۴ بلیط میهمان برای این نمایش ارائه شده که مبلع ۱۰۹ میلیون و ۸۴۵ هزار ریال می‌شود.

نمایش «چارلی و کارخانه شکلات سازی» به کارگردانی فریبا دلیری دیگر نمایش تالار هنر است که طی ۲۶ اجرایی که تا ۱۹ مرداد داشته میزبان، ۴۷۳۴ تماشاگر بوده و جمع مبلغ گیشه آن مبلغ ۶۹۰ میلیون و ۳۴۵ هزار ریال را نشان می‌دهد. این نمایش تنها در هفته گذشته ۱۰۳۵ تماشاگر داشته که ۶۳۹ بلیط تمام بها، ۲۴۶ بلیط نیم بها، ۳۰ بلیط تخفیف دار و ۱۲۰ بلیط میهمان را شامل می‌شود. گیشه یک هفته گذشته این نمایش ۱۸۰ میلیون و ۹۰ هزارریال ثبت شده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آمار فروش ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار