هفته چهارم لیگ برتر فوتبال-جام خلیج فارس؛

پارس جنوبی جم - استقلال؛ عامل برکناری منصوریان، اینبار مقابل شفر

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از فردا با برگزاری ۴ دیدار در شهر‌های مختلف آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هفته چهارم رقابت هاى ليگ برتر فوتبال با برگزارى ٤ ديدار انجام مى شود كه در مهم ترين اين بازى ها تيم فوتبال استقلال به مصاف تيم فوتبال پارس جنوبى جم مى رود.

سپيد رود رشت - پديده

تيم فوتبال سپيد رود رشت با جدايى خداداد عزيزى در هفته چهارم رقابت هاى ليگ برتر بايد به مصاف تيم فوتبال پديده برود.

بازيكنان تيم فوتبال سپيد رود رشت تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر موفق شدند بدون برد ،يك مساوى ،٢ باخت ،٢ گل زده و ١٠ گل خورده را در كارنامه خود به ثبت برسانند.

سپيد رودى ها اكنون با يك امتياز رده شانزدهم جدول رقابت ها را كسب كرده اند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

تيم فوتبال سپيد رود در هفته سوم رقابت ها در حالى به مصاف تيم فوتبال گسترش فولاد رفت كه بازى با تساوى يك - يك به پايان رسيد و در حال حاضر قرمز پوشان سپيد رود درصدد هستند تا با كسب ٣ امتياز مقابل پديده امتيازات بيشترى را براى حضور در رده هاى بالاى جدول كسب كنند.

تيم فوتبال پديده با سرمربيگرى يحيى گل محمدى توانسته تا به اينجاى رقابت ها با كسب ٦ امتياز رده دوم جدول رقابت ها را از آن خود كند.

پديده اى ها تا هفته سوم رقابت ها ٢ برد ،١ باخت ،٣ گل زده و ٢ گل خورده را در كارنامه به ثبت رساندند.

شاگردان گل محمدى در بازى هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان موفق شدند با نتيجه يك بر صفر حريف خود را شكست دهند و با اين وجود بازيكنان پديده به دنبال اين هستند تا با كسب ٣ امتياز بازى مقابل سپيد رود رشت جايگاه خود را در بالاى جدول حفظ كنند.

پيكان - ماشین سازی

تيم فوتبال پيكان با سرمربيگرى جلالى توانسته تا به اينجاى رقابت ها يك برد ،٢ مساوى ،٣ گل زده و بدون گل خورده و باخت را در كارنامه خود به ثبت برساند.

پيكانى ها در هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر برابر تيم سپاهان به تساوى صفر -صفر رضايت دادند و بازيكنان اين تيم در حال حاضر با كسب ٥ امتياز رده پنجم جدول را از آن خود كردند.

شاگردان جلالى در ديدار مقابل ماشین سازی به دنبال كسب سه امتياز هستند تا جايگاه خود را در جدول رقابت هاى ليگ برتر ارتقا دهند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

در طرف مقابل تيم فوتبال ماشین سازی با سرمربيگرى فيروز كريمى در هفته چهارم رقابت ها بايد به مصاف تيم پيكان برود و اين تيم با كسب ٣ امتياز رده دهم جدول را كسب كرده است.

شاگردان کریمی با بدون برد و باخت و كسب ٣ تساوى ،٣ گل زده و ٣ گل خورده درصدد هستند تا در مقابل پيكانى ها امتيازات لازم را بدست آورند تا جايگاه آنها در جدول رقابت ها ارتقا پيدا كند.

بازيكنان تيم فوتبال ماشین سازی در هفته سوم رقابت ها موفق شدند در مقابل سپيد رود رشت به تساوى يك -يك رضايت دهند و بدون شك شاگردان كريمى به دنبال برد در برابر شاگردان جلالى هستند.

پارس جنوبى جم - استقلال تهران

تيم فوتبال پارس جنوبى جم تا هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر با يك برد ،يك مساوى ،يك باخت ،٤ گل زده و ٣ گل خورده در رده هفتم جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید: هوادار پارس جنوبی تماشاگران استقلال را تهدید کرد


شاگردان تارتار همچنين تا به اينجاى رقابت ها موفق شدند ٤ امتياز را كسب كنند و اين تيم به دنبال برد مقابل تیم فوتبال استقلال تهران است تا جايگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

بازيكنان تيم فوتبال پارس جنوبى جم با سرمربيگرى تارتار در هفته گذشته مقابل نساجى مازندران بازى را با تساوى يك -يك به پايان رسانده و بدون شك پارسى ها براى قرار گرفتن در جايگاه بالاتر در جدول به برد مقابل شاگردان شفر نياز دارد.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

در طرف مقابل تيم فوتبال استقلال تهران با سرمربيگرى وينفرد شفر موفق شده تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر يك برد ،٢ مساوى ،٥ گل زده و ٢ گل خورده را در كارنامه به ثبت برساند.

شاگردان شفر همچنين با كسب ٥ امتياز رده چهارم جدول رقابت ها را از آن خود كردند.

استقلالى ها در هفته گذشته مقابل تراكتورسازى موفق شدند با نتيجه ٣ بر صفر تيم فوتبال تراكتورسازى را شكست دهند و بدون شك شاگردان شفر در بازى مقابل پارس جنوبى جم به دنبال كسب ٣ امتياز هستند تا بدين ترتيب جايگاه خود را در جدول ارتقا دهند.


بیشتر بخوانید: اولین تمرین طارق و حضور عنایتی در جمع آبی‌پوشان پایتخت


مهدى قائدى به دليل حضور در تيم اميد و فرشيد باقرى به دليل درگذشت پدرش از غايبان استقلال مقابل پارس جنوبى جم به شمار مى آيند.

فولاد خوزستان -نساجى مازندران

تيم فوتبال فولاد خوزستان با سرمربيگرى پورموسوى توانسته تا به اينجاى رقابت ها يك برد ،يك باخت ،يك مساوى ،٢ گل زده و ٤ گل خورده را در كارنامه به ثبت برساند.

شاگردان پورموسوى در بازى هفته سوم رقابت ها با نتيجه صفر -صفر مقابل نفت مسجد سليمان بازى را به پايان رساندند و در حال حاضر فولادى ها با كسب ٤ امتياز رده نهم جدول را بدست آوردند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

بازيكنان تيم فوتبال فولاد خوزستان در بازى مقابل نساجى مازندران به دنبال كسب ٣ امتياز هستند تا از نظر جايگاهى در جدول تغييراتى را داشته باشند.

در طرف مقابل تيم فوتبال نساجى مازندران با سرمربيگرى جواد نكونام توانسته تا هفته سوم رقابت هاى ليگ برتر با كسب ٢ امتياز رده دوازدهم جدول را از آن خود كند.

شاگردان نكونام بدون برد ،٢ مساوى ،يك باخت ،٢ گل زده و ٣ گل خورده در بازى هفته سوم رقابت ها برابر پارس جنوبى جم به تساوى يك -يك رضايت دادند.

بازيكنان تيم فوتبال نساجى مازندران در ديدار مقابل فولاد خوزستان به دنبال كسب ٣ امتياز تا جايگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.