بهره برداری از ۹ طرح عمران روستایی در مراغه تا پایان سال جاری

بخشدار مرکزی مراغه از اجرای ۹ طرح عمرانی در پنج روستای این بخش خبرداد و گفت: این طرح‌ها که با مشارکت بخشداری و دهیاری‌ها آغاز شده تا پایان سالجاری به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ انتظاری بخشدار مرکزی مراغه در حاشیه بازدید از این طرح‌های عمرانی گفت: اجرای این طرح‌ها پنج میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال هزینه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در روستا‌های داش آتان، کرج آباد، سرگیزه، قراتلو و کرده ده از توابع بخش مرکزی این شهرستان در حال اجراست.

وی به جزییات طرح‌های در دست اجرا اشاره کرد و اضافه کرد: در روستای داش آتان یک هزار و ۲۰۰ متر مربع کف پوش معابر عمومی با ۵۸۰ میلیون ریال در دست اجراست و غسالخانه این روستا نیز با ۱۰۰ میلیون ریال تعمیر و بازسازی می‌شود.

انتظاری گفت: طرح آسفالت ریزی در معابر عمومی روستای کرج آباد نیز با ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع و ۸۲۳.۵ میلیون ریال و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی افزود: در روستای سرگیزه نیز ۲۶۰ متر جدول گذاری با ۲۷۲ میلیون ریال و آسفالت ریزی سه هزار متر مربع با یک میلیارد و ۹۸ میلیون ریال اعتبار در دست اجراست.

وی ادامه داد: همچنین در روستای قراتلو نیز اجرای طرح جمع آوری آب‌های سطحی با ۲۰۰ میلیون ریال و آسفالت ریزی و زیرسازی یک هزار و ۲۶۰ متر مربع از معابر آن با ۴۶۱.۵ میلیون ریال در حال اجراست.

وی اضافه کرد: در روستای کرده ده نیز پیاده روسازی و سنگفرش به طول ۲۰۰ متر با ۱.۴ میلیارد ریال آغاز شده و از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌های این بخش در راستای رونق و آبادانی این مناطق که بخش مهمی از تولیدکنندگان بخش‌های کشاورزی شهرستان هستند، با مشارکت اهالی و دهیاری‌ها انجام می‌شود.

بخش مرکزی مراغه با ۷۴ روستا دارای ۶۸ هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستا‌ها دارای شورای اسلامی با ۲۴۵ نفر عضو و ۵۷ روستای این بخش نیز دارای دهیاری است. 

 

انتهای پیام/ش

پنج میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال هزینه برای بهره برداری طرح های عمرانی

برچسب ها: کشاورزان ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.