پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۱۶ آگوست ۲۰۱۸)

در این گزارش به آخرین وضعیت فروش فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی طی هفته جاری می‌پردازیم.

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۱۶ آگوست ۲۰۱۸)به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهانی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در حال حاضر فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگی در سطح جهانی اکران شده‌اند و به فروش خوبی نیز دست پیدا کرده‌اند.

در این گزارش به آخرین وضعیت منتشر شده از فروش فیلم ها، در هفته جاری که مربوط به 16 آگوست 2017 ( 25 مردادماه 1397 ) است و به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، خواهیم پرداخت :

 

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۱۶ آگوست ۲۰۱۸)

 رتبه پنجم: فیلم « بلکککلنزمن » / فروش : 10.8 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « اسپایک لی » ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 8 میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم « جان دیوید واشنگتن » و « آدام درایور » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 15 میلیون دلار اعلام شده است.

داستان فیلم از این قرار است که ران استالورث، افسر پلیس آفریقایی-آمریکایی، موفق به نفوذ به کوه کلوکس شده و به پس از رسیدن به قدرت این منطقه را به خوبی مدیریت می‌کند.


پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۱۶ آگوست ۲۰۱۸)

 رتبه چهارم: فیلم « مرد لاغر » / فروش : 11.4 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « سیلوین وایت » ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 11 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 14 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « جویی کینگ » و « جولیا گلدانی » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 10 میلیون دلار اعلام شده است.

این فیلم در ژانر ترسناک ساخته شده است که خلاصه داستان رسمی فیلم به اینگونه است: انسان لاغر داستان کارهایی می‌تواند انجام دهد که از دست انسان‌های عادی برنمی‌آید و همین حالت از اسلندرمن یک شخصیت ترسناک ساخته است.


پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۹ آگوست ۲۰۱۸)

رتبه سوم: فیلم « کریستوفر رابین » / فروش : 13 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « مارک فورستر » ساخته شده است و در دومین هفته اکران توانست مبلغ 13 میلیون دلار فروش کند. بازیگران اصلی این فیلم « ایوان مک‌گرگور » و « هیلی اَتوِل » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز مشخص نیست

این فیلم محصول جدیدی از شرکت معتبر و مشهور دیزنی است. داستان این فیلم به زندگی مردی خانواده دار می‌پردازد که کریستوفر رابین نام دارد و در جریان اتفاقات زندگی با یکی از اسباب بازی‌های دوران کودکی‌اش مواجه می‌شود. این اسباب بازی یک عروسک خرسی است که Pooh نام دارد و با یادآوری خاطرات کودکی، به رابین می‌آموزد که چگونه از زندگی و شادی‌های آن لذت ببرد.


پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۲ آگوست ۲۰۱۸)

رتبه دوم: فیلم « ماموریت غیرممکن: پرتگاه » / فروش : 19.4 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « کریستوفر مک‌کوایر » ساخته شده است و در سومین هفته اکران توانست مبلغ 19.4 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 161 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « تام کروز » و « هنری کیویل » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 178 میلیون دلار اعلام شده است.

سری جدید فیلم ماموریت غیرممکن نیز مانند سری‌های قبلی به روایت ماموریت‌ها و اهداف ایثِن هانت می‌پردازد. اما این‌بار ماموریتی که هانت و هم‌تیمی‌های او در حال انجام آن هستند، ظاهرا طبق نقشه پیش نمی‌رود و همین موضوع داستان فیلم را می‌سازد.


پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (۱۶ آگوست ۲۰۱۸)

  رتبه اول: فیلم « مگ » / فروش : 45.4 میلیون دلار

این فیلم به کارگردانی « جان تورتلتاب » ساخته شده است و در اولین هفته اکران توانست مبلغ 45 میلیون دلار فروش کند. مبلغ کلی فروش این فیلم نیز 50 میلیون دلار اعلام شده است. بازیگران اصلی این فیلم « جیسون استاتهام » و « رین ویلسون » هستند. همچنین بودجه ساخت این فیلم نیز 130 میلیون دلار اعلام شده است.

داستان فیلم از این قرار است که پس از آنکه یک کوسه 70 فوتی به یک کشتی حمله می‌کند، مسافران آن باید با ترس خود مقابله کرده و برای نجات جان خود تا ساحل شنا کنند؛ در این بین اتفاقات عجیب دیگری نیز رخ می‌دهد که داستان فیلم را رقم می‌زند.

گزارش از عبدالله مطیع

انتهای پیام/

گزارش پرفروش‌ترین فیلم‌ها در هفته جاری (16 آگوست 2018)

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
عاشق فیلم های آمریکاییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
فیلمای خالی بندی