دروغ پردازی تروریست ها در آینده نزدیک؛

ماجرای تکراری حمله شیمیایی برای جلوگیری از عملیات در شمال سوریه +تصاویر و نقشه میدانی

رصدهای میدانی نشان می‌دهد همزمان با آماده باش نیروهای ارتش سوریه برای آغاز عملیات در شمال کشور، حامیان گروه‌های تروریستی طرح جدیدی را برای توقف عملیات در این منطقه در سر دارند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته های گذشته، گروه های مختلفی از نیروهای ارتش سوریه به همراه تجهیزات سنگین نظامی به شمال سوریه اعزام شدند تا آخرین پایگاه های تحت اشغال گروه های تروریستی را به طور کامل پاکسازی کنند.

رصدهای میدانی نشان می دهد همزمان با آماده باش نیروهای ارتش سوریه برای آغاز عملیات در غرب استان حلب، شمال شرق لاذقیه، شمال استان حماه و استان ادلب، حامیان گروه های تروریستی طرح جدیدی را برای توقف عملیات نیروهای سوری در این محور در دستور کار قرار داده اند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حامیان گروه های تروریستی در تلاش هستند تا سناریوی شکست خورده و البته دروغ حمله شیمیایی نیروهای سوری به غوطه شرقی دمشق را دوباره در مناطق اشغالی شمال سوریه تکرار کنند.

یک منبع میدانی به جزئیات طرح حامیان تروریست ها در شمال سوریه اشاره کرد و گفت: گروه های تروریستی در روزهای گذشته مواد شیمیایی را به شهر «جسر الشغور» انتقال داده اند.

این منبع میدانی با بیان این که گروه تروریستی حزب الترکستانی مسئولیت انجام حملات شیمیایی را برعهده دارد، افزود: عناصر این گروه تروریستی همزمان با حملات موشکی ارتش سوریه و هوایی جنگنده های روسی برای آغاز این طرح شوم وارد عمل می شوند. 

 
وی تصریح کرد: گروه تروریستی حزب الترکستانی، مواد شیمیایی را به نزدیکی خطوط تماس نیروهای سوری انتقال داده اند تا بتوانند حملات را به دولت مرکزی سوریه و نیروهای روسی نسبت دهند.
 
 گروه های تروریستی همچنین درصدد هستند تا ساکنان شهرهای شمال غرب استان حماه و جنوب غرب استان ادلب را قربانی اهداف پلید خود کنند؛ شهروندان سوری در این مناطق پیش‌تر با تخلیه مناطق خود برای انجام عملیات علیه نیروهای سوری مخالفت کرده بودند.
 

 
در آستانه اجرای سناریوی گروه های تروریستی و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آنان در شمال سوریه، نیروهای سوری و روشی از شدت حملات موشکی و هوایی خود کاسته اند تا بهانه ای به طرح مقابل ندهند و از اجرای سناریوی دروغ آنان جلوگیری کنند.
 
به گفته منابع میدانی، همزمان با اقدامات تروریست ها برای حمله شیمیایی، ارتش ترکیه در ایستگاه های مراقبتی خود در شمال سوریه تمام تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آسیب رساندن به نیروهایش اتخاذ کرده است.
 
براساس اطلاعات به دست آمده، شمار زیادی از عناصر جنایت کار رسانه ای - تروریستی معروف به کلاه سفیدها برای ایجاد جنگ رسانه ای به شهر ادلب منتقل شده اند تا با مهارت و تخصص خود در مظلوم نمایی این حملات را به دولت سوریه نسبت دهند.
 

 
دولت انگلیس ماموریت مدیریت این گروه رسانه ای تروریستی را برعهده گرفته و کشورهای فرانسه و آمریکا هم نقش حمایتی خود را در این خصوص ایفا می کنند و رژیم های عربستان و امارات این گروه را تامین مالی می کنند.
منبع: مشرق
انتهای پیام/

دروغی که تروریست‌های کلاه سفید در آینده نزدیک منتشر می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار