استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیام ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی را تبریک گفت.

استاندار سیستان و بلوچستان سالروز ورود آزادگان را تبریک گفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان  سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان سالروز ورود آزادگان را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:

۲۶ مرداد ماه ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت با عزت در اسارت زندان‌های مخوف رژیم بعثی، قدم به خاک پاک وطن گذاشتند و یکی از خاطره انگیز‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زدند.

در این پیام آمده است: در این روز ایران قهرمان، شاهد حضور و آزادی سرو قامتانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدای خویش بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های زجر و شکنجه با وجود همه سختی ها، درد و بیماری جسمی، تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای از صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: آزادگان عزیزی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب 'در دوران اسارت شرایط سختی را گذراندند، اما در عین حال با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگی خود به اسلام، امام و انقلاب موجب افتخار و آبرومندی ملّت خود در برابر دشمن شدند. '

ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام راحل و عظیم الشان (ره) و شهدای عزیز آزاده و دولت تدبیر و امید با کمال افتخار سالروز ورود آزادگانی که با گام نهادن در خاک میهن اسلامی، چشمان منتظر و قلب‌های عاشق را غرق در شادی کردند گرامی داشته و سلامتی، توفیق روز افزون این رادمردان و خانواده معززشان را از خداوند سبحان خواستاریم.

 روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی مان شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های مخوف رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

انتهای پیام/ع

سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار