معاون وزیر راه وشهرسازی در خوی؛

۹ پروژه بیمارستانی در کشور در آستانه بهره برداری است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:۹ پروژه ساخت بیمارستان در استان‌های مختلف در مرحله تجهیز و تحویل موقت است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی با بیان اینکه امسال سه پروژه بزرگ بیمارستانی در کشور افتتاح شده است افزود:۹ بیمارستان در مرحله پایانی تجهیز هستند که در مجموع با بیش از ۱۸۰۰ تخت بزودی به بهره برداری می‌رسند.

محمد جعفر علیزاده با بیان اینکه امسال ساخت ۲۰ بیمارستان جدید در کشور آغاز شده است، اظهار داشت: ساخت این بیمارستان‌ها از ابتدای سال با ۴ هزار تخت بیمارستانی آغاز شده است.

وی  یادآور شد: از آغاز طرح تحول نظام سلامت، بیش از شش هزار و ۲۳۰ طرح بهداشتی و درمانی در کشور آغاز شده که در چهار سال اخیر، سه هزار و ۸۰۰ مورد آن‌ها به بهره برداری رسیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال برای تکمیل و ساخت بیمارستان‌ها در کشور ۵ هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

علیزاده  در خصوص پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی نیز گفت:ظرفیت این بیمارستان با توجه به ضرورت ارتقای عرصه‌های درمان و سلامت در شمال استان به ۲۲۰ تخت افزایش یافته است.

علیزاده با بیان اینکه این پروژه برابر با استاندارد‌های جهانی پروژه‌های بیمارستانی در حال احداث است، افزود: اقدامات تکمیلی پروژه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی در حال اجراست و تجهیزسازی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی در روز‌های آتی شروع می‌شود.
وی ادامه داد: پروژه ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شهرستان خوی با ۴۷۰ میلیاردریال احداث شد و یکی از پروژه‌های کم هزینه با بهره وری بالا به شمار می‌رود.
معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بخش‌های متعدد تخصصی، ویژه و درمانگاه‌های تخصصی در پروژه بیمارستانی شهرستان خوی لحاظ شده است.


اجرای پنج پروژه ملی بیمارستانی در آذربایجان غربی

علیزاده افزود: پنج پروژه ملی بیمارستانی در شهر‌های خوی، سلماس، اشنویه، پیرانشهر و تکاب احداث می‌شود و ظرفیت این پروژه‌های بیمارستانی، ۵۸۴ تخت است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.